♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

اولین سفر با نی نی93.3.1

1393/3/1 14:23
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ぐーみーず のデコメ絵文字

خوبی قربونت برم من؟!? のデコメ絵文字

عزیزکم اومدم زودی واست بنویسم وبرم اصلا وقت ندارم....グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

به یاری خدا ؛امام رضا بالاخره مارو طلبید وراهی مشهدیم  فدات شم من グーミーズ のデコメ絵文字؛

اولین سفرمون با حضور فسقلیمون...

عزیزم  فردا صبح بعد نماز راه میوفتیم ان شاالله؛مامانم قول بده محکم خودتو بگیری وخیلی مراقب خودت باشی グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字خیلی ها منو ترسوندن ازاین سفرグーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字 ولی من ناجور دلم هوای امام رضا روکرده میخوام برم اونجا ازامام رضا سلامتیتو وصالح بودن رو بخوام خوشچلم....グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字دلم پر میکشه واسه حرم امام رضا میخوام برم اونجا واسه تموم مامانای منتظر دعا کنم که ان شاالله همشون این دوران شیرین رو تجربه کنن...グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

بگم از حالو احوالم واست که کماکان حالت تهوع وتهوع باهام همراه هست グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字ولی همش رو به عشق تو تحمل میکنم نفسم...به شوق اینکه تورو بقل بگیرم...いろいろ〓 のデコメ絵文字مامانم هنوز نسبت به خونه ویار دارم وکلا رفتیم خونه مامانم و به دوراز اینترنت بعضی موقع ها خیلی دلم میخواد بیام واست بنویسم ولی چکنم دیگه....グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

عشق مامان خیلی مراقب خودت باش グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

کوچولوی دوست داشتنی ما امروز وارد هفته ده شدی...مبـــــــــــــــارکت باشه....ハートだよ。2つ のデコメ絵文字

پسندها (7)

نظرات (10)

: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
1 خرداد 93 14:15
ای جان خیلی مراقب ِ خودت و نی نی ِ ده هفته ای و خوشگل ت باش التماس دعا...
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من بانو بروی چشم عزیزم محتاجیم به دعا....
غزاله
1 خرداد 93 15:45
اسما جان ایشالا که به سلامت میرین و برمیگردین.مراقب خودتون باشین التماس دعا.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی عزیزه دلم... محتاجیم به دعا خانومی...
آجی مهربـــــــــــان
3 خرداد 93 0:19
مواظب خودتون باشین خیلی زیاد برای ماهم خیلی دعا کنید
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
اگه لایق باشم عزیزم
فاطمه ع
3 خرداد 93 21:29
قبول باشه گلم
sodabe
3 خرداد 93 23:28
Azizam kheyli movazebe khodetoon bashin..az tarafe ma ham naebi ziyare bash..khish begzare
دخــღـلی شکلـک
8 خرداد 93 23:43
عزیزم 20 فروردین تولد دختر منه که بهترین روز زندگیمه حالا شما هم 20 فروردین بهترین خبر رو شنیدین
مامان هدی
10 خرداد 93 13:07
سلام مبارک باشه. انشالله که قدم دار باشه براتون. با اجازه من شما رو لینک کردم.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی عزیزم ممنون از لطفت....
بــــــــــــاران
10 خرداد 93 13:08
سلام هفته 12 باید بری غربالگری یادت نره/سونوش خیلی باحاله تکوناشو میبینی حتی صورت کوچولوش وشکم قلنبه ودستای نازشو
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنون که بهم گفتی
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:08
سلام عزیززززززززززززززم خوبی چه خبرا منو بببخش که دیر به دیر می یام پیشت واقعاً گرفتارم عزیززززززززم درگیر کارو و دندونپزشکیم اونم شدید دوستم مراقب خودت باش دووووووستم ما رو هم دعا کن عزیززززززم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم تو خیلی خوبی.... شماهم منو دعاکن..
آبجیــــــــــ حنانــــه
9 تیر 93 16:23
سلاااااااام ببخشید ی سوال ؟؟؟ شما اسما خانم هستید ؟؟ همونی ک قبلا ی وبلاگ دگ هم داشتید ؟؟؟؟ آخه ترز نوشتن پست ها و جواب دادن کامنت هاتون شبیه اون وبلاگ هستش خودتون هستید اسما جان ؟؟!