♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

ترس نبودنت93.3.15

1393/3/15 14:03
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان

نمیدونم خوبی یا بد؟نمیدونم جات راحته یانه؟سوال

واست بگم از سفرمون که رفتنمون به خیر گذشت واتفاقی نیوفتاد خداروشکر اونجا هم که بودیم خوب بودی و همه چی آروم از مشهد کلی واست سوغاتی گرفتم کلی لباسای خوشچل موشچلخندونک که اصلا وقت ندارم واست عکساشون رو بزارم ان شاالله خونه خودمون که رفتیم اتاقتو چیدم عکس تک تک وسایلت رو میزارم....متنظر

جونم واست بگه از ترس ودلهره ای که توی دلمون افتاده ؛ترسو روزای آخر سفرمون من افتادم سر لکه بینی که دنیا روسرم خراب شد ولی هرجور بود تحمل کردم تا برگشتیم ورفتم دکتر و سنو...سکوت

دکتر گفت متاسفانه جفت اومده پایین و جفت سرراه قرار گرفته که گفت فقط باید استراحت کنم...گریه

منم که قبل سفر خونه مامانم بودم الان دیگه کلا اونجاییم و کل زحمتامون افتاده گردن مامانم بنده خدا...خجالت

مهلت اجاره خونمون هم تموم شده وبابایی الهی من فداش شم بوسکلی من شرمندش شدم این چند وقت الانم تنهایی داره وسایل خونه رو جمع میکنه...خسته

عزیز دردونه مامان همه کلی دارن خودشون رو اذیت میکنن که تو سالم به دنیا بیای کلی داریم غصه میخوریم نفسم مبادا بخوای تنهامون بزاری ؟دلشکسته

مامانم،کوچولوی من خیلی مراقب خودت باش من بدون تو نمیتونم زندگی کنم...خطا

تموم عمرِ من الان دوازده هفته و سه روز توی دل مامانِ....ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

 

 

خدایــــــــــــــا امیدمو ناامید نکن....

خدایــــــــــا این فرشته کوچولو رو خودت لایقمون دونستی بهمون دادی خودت هم ازش مراقبت کن تادوره زندگیش توی دل من به خوبی سپری شه و بیاد در اغوشمون...

خدایــــــــــــا به تو میسپارمش....

پسندها (9)

نظرات (16)

fafa
15 خرداد 93 19:03
عزیزممم اصلا نگران نباش منم 3 ماه واسه جفتم استراحت مطلق بودم همش لک بینی داشتم جفت منم پاین بود شیاف پروژسترون و قرص ایزوپرین داد دکتر و گفت اگه میخوای تا ماه اخر استرس پاره شدن جفت و سقط و لک بینی نداشته باید فقط استراحت کنی- زیر زانوهاتم بالشت بزار تو هم این کارارو بکن حتما خوب میشی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
وای چه خوب بالاخره یکی پیداشد بگه منم ایجور بودم وای عزیزم آروم شدم وقتی گل پسرتو دیدم.... نه متاسفانه فقط گفت استراحت...
مامان هدی
15 خرداد 93 20:25
سلام عزیزم. انشالله که چیزی نیست. یکی از آشناهای ما هم اینطور بود الان شکر خدا نی نی تو بغلشونه. بهت شیاف پروژسترون نداده؟ مطمئن باش جفت خودش میره بالا
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مهربون ممنون که اومدی اینجا... دعا کن واسم همه بهم میگن که چیزی نیست ولی خیلی میترسم...
فاطمه
15 خرداد 93 23:20
عزیزم انشاالله نی نی هامون با هم به دنیا میان .نی نی شما 15 روز از نی نی من بزرگتره.اصلا غصه نخور ،خدا بهترین و بزرگترین نعمتشو به ما داده.خودش مراقبشون هست .
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ای جانم..... بزرگترین نعمته... دعاکن واسمراستی ممنون که بهم سرزدی...
غزاله
16 خرداد 93 1:36
عزیزم ایشالا که جای نی نیت خوب و محکمه.فقط افکار منفی رو از خودت دور کن.و بیشتر مراقب باش فقط استراحت کن.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
دعا کنواسم غزاله جون خیلی نگرانم...
مامانی
16 خرداد 93 12:04
عزیزم توکلت بخدا ان شائ الله سالم میمونه و به خوشی میاد بغلت لایق باشم دعات میکنم التماس دعای مخصوص دارم ان شاء الله سالمه گلم نگران نباش
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم.. منم محتاجم به دع خانومی
مامانی
17 خرداد 93 9:40
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
بــــــــــــاران
17 خرداد 93 11:13
عزیزم نگران نباش منم دچار لکه بینی شدم فقط تا میتونی دراز بکش و از پله هم بالا پایین نرو وسوار ماشینم نشو چون دست اندازای کوچیکم مضره برات این سه ماه بگذره نفس راحت میکشی/در ضمن نزدیکی به هیچ عنوان نداشته باش تا این مدت بگذره/برای خودت و نی نی بهترینارو آرزو میکنم تو هم ماررو دعاکن
تا ابددونفره
18 خرداد 93 10:35
سلام خانمیایشالا که مشکلی نیست و نی نی تو بغل می گیریزیارت قبول
نــگاری
19 خرداد 93 0:34
عزیزم غصه نخور امیدت به خدا باشه چیزی نمی شه با استراحت مشکلت حل می شه عزیزم
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 10:41
عزیززززززززززززم انشالله که چیزی نیست و نی نی جان سفت چسبیده به دلت
مامانی
21 خرداد 93 0:14
سلام عزیزم خانومی این ختم قرآن دومی هست شما ختم قرآن اول شرکت کردی و جزء 22 سهم شماست ان شاء الله نی نی نازت بسلامتی میاد به آغوشت نگران نباش عزیزم.لایق باشم دعاگوت خواهم بود میبوسمت مراقب خودت باش
مامانی
21 خرداد 93 11:47
سلام عزیزم.خوبی؟؟ چه خبر از نی نی نازت همه چی روبراهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شاء الله که همیشه سالم باشی و خداهم کوچولوتو بهت ببخشه
sodabe
30 خرداد 93 2:06
عزیز دلم حسابی استراحت کن ایشالا که جای فسقلیت محکمتر میشه...ما هم واست دعا میکنیم..
مامان خانومی
1 تیر 93 13:10
سلام خوبی عزیزم داشتم نظرای سال پیشمو میدیم تو وبم دیدم سال پیش این موقع ها اومدی وبم چقد خوبه امسالم یه سر بیای وبم ببینی چه خبره برام دعای خوب خوب کنی
سودابه
8 تیر 93 19:55
کجایی اسما جون بیا یه خبر از خودت بده...
بــــــــــــاران
12 تیر 93 9:49
سلام حالت چطوره؟یه خبر از خودت بده خانمی