♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

پنج ماهگی 94.2.23

1394/2/22 23:35
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه خوشمزه منمحبت

دردت به جونم مامانم که پنج ماه شدی عشقم وای اصلا باورم نمیشه قربونت برم من به سرعت برق و باد داری بزرک میشی.

جونم واست بگه از شما....

صدو سی روزگیت غلت زدی وروجکم .من تو اشپزخونه بودم دیدم صدات نمیاد اومدم نگات کردم دیدم چرخیدی دستات زیرت گیر  کرده بود ودر تلاش بودی که دستات رو ازاد کنی من فقط قربون صدقت میرفتم.

واااای نمیدونی فقط منتظری ظهر بابایی بیاد خونه تا چشمت به بابایی میوفته کلی ذوق میزنی و قهقه از اعماق وجود....خنده

چند وقتیه اب دهنت ناجور جاریه و همش لباسات خیسه خیسه...

الهی بمیرم من مامانم من . بابایی سرما خوردیم ازنوع یه ویروس مسخره که سه هفته اس من هنوز خوب نشدم وسرفه دیگه کلافم کرده و شما هم سرفه میزنی بردیمت دکتر گفت سرما نخوردی حساسیته...ولی وقتی خوابی یهو میزنی زیر سرفه و دله من کباب میشه...گریه

وااای که چقدر حسرت میخورم چرا کم میام وبت وخاطراتت رو منویسم آخه مامانم اصلا وقتش نیست و دلم میخواد همش باشما باشم...

عزیزم قرار بود بریم پیش اما رضا ولی امام رضا انگار میخواد دعوت نامه اش رو پس بگیره واااای نه خدا کنه این اتفاق نیوفته من ئلم ناجور حال وهوای حرم رو میخواد....

 

 

  

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان فرح
28 اردیبهشت 94 16:20
خوشکلم امیدوارم زود حساسیتت بر طرف بشه،مامانی مهربون خودتو ناراحت نکن عزیزم،به وب ماهم بیاید و با نظراتون خوشحالمون کنید
هدیه
23 خرداد 94 15:29
واییییییییییییییی اسمال جون چقدر نازه گل دختری خدا حفظش گنه براتون