♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

روزبابایی93.2.23

1393/2/24 1:28
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ریزه میزه مامانシンプル のデコメ絵文字

خوبی فدات شم؟

امسال روز مرد ،روز پدر متفاوت بود آخه شما اومدی و بابا علی واقعا شده بابا....ハート のデコメ絵文字

目ハート のデコメ絵文字はーと のデコメ絵文字روزت مبارک باشه بایی جونمはーと のデコメ絵文字目ハート のデコメ絵文字

نوشتم بایی به جای بابایی،آخه بابا علی هر موقع میخواد باهات صحبت کنه میگه بایی پرسیدم ازش دوست داری فسقلیمون بهت بگه بایی گفت آره...シンプル のデコメ絵文字

جونم واست بگه از اندر احوالاتمون که به خونه ویار دارم واصلا نمیتونم توی خونه باشم シンプル のデコメ絵文字یه هفته ای هست که خونه مامانم هستیم وآشپری هم اصلا نمیتونم بکنم همش بالا میارمシンプル のデコメ絵文字.از دیشب اومدیم خونه چون مامان جون رفتن اعتکاف...シンプル のデコメ絵文字

داری حسابی به مامان میفهمونی که نی نی دار شدن آسون نیست シンプル のデコメ絵文字، آخه حسابی ترکوندی مامان رو. هیچی توی دلم نمیزاری بمونه تا جفتمون تقویت شیم هرچی میخورم سریع میارم بالا...シンプル のデコメ絵文字

فسقلی من جونم به جونت بسته اس فدات شمはーと のデコメ絵文字

ان شاالله از ماه چهارم به بعد دیگه از تهوع خبری نباشه...パンダ のデコメ絵文字

人+ハート のデコメ絵文字عروسک من الان هشت هفته و شش روز ه ای...人+ハート のデコメ絵文字

پسندها (7)

نظرات (3)

مــامــانی
28 اردیبهشت 93 12:26
فسقلتون از فسقل ما اد گرفته اذییت کردن مامانی رو میدوارم 4 ماه تموم بشه و خیلیم بالا نیاری حالا درکت میکنم واقعا سخته .. من که نه ماهه کمل حتی وقت زایمان
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم به قول مامان الکی که بهتون مادر نمیگن ان شاالله دعام کن که این تهوع تموم شه....
ساناز
28 اردیبهشت 93 13:41
فعلا ی بابای نصفه ست
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
به نصف هم نرسیده هنوز....
اسما مامان فسقل
12 تیر 93 16:26
سلام ممنون که احوال پرسم هستید... حال منو فسقل خوبه خداوشکر.. دسترسی به اینترنت ندارم و نمی تونم پست بذارم... تو این شب وروزای ماه رمضون فسقل منوخیلی دعا کنید ممنونتونم التماس دعا