♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

برف زمستونی92.10.20

1392/10/21 12:11
611 بازدید
اشتراک گذاری

 

totalgifs.com boneco-de-neve gif gif 52.gif 

 

سلام دردونه مامانHello

خوبی مامانم؟

الهی من فدات شم که یه لحظه هم از فکرو خیال مامان نمیری و همش تو رویاهامی...

عزیزه دله من دلم واسه داشتنت واسه بودنت داره له له میزنم..زبانکده محصل

 این ماه پری خانوم بالاخره بعد از ده یازده روز تاخیر تشریفشون رو اوردن ومن واسه اولین بار از اومدنش کلی خوشحال شدمو تمام دردهایی که واسم داره به جون خریدم

اخه بابایی قول داده که این ماه دعوتت میکنیم

خداکنه بابایی سر قولش باشه توی زمینه دعوت کردن فسقلی اصلا قابل پیش بینی نیست...

وای یه ذوق باحالی توی وجودم هست واسه دعوت کردن شما.

وای اگه شما بیای توی دلم این ماه خدا دنیارو بهم داده....یعنی میشه؟؟؟؟یعنی میشه کادو تولدِامسالم شما دردونه مامان باشی...خدایاااااااااا....

مامانم سه شنبه10.17 یه برف حسابی باریدجات حسابی خالی بود عشقم

اول رفتیم تو پارکینگ مجتمع کلی بازی کردیم با خاله الهه اینا و یه آدم برفی هم منو بابایی درست کردیم

بعدش با خاله های من رفتیم هفت باغ بعد اون هم منو بابا رفتیم خونه عمومهدی تا شب اونجا بودیم جات  خالی بود عروسک نازنینم.... Happy Danceآخ کی بشه توی تک تک لحظه های خوشیم تورو داشته باشم نفسم...

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 اینم شاهکار هنری منو بابایی... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
21 دی 92 13:08
رمزو که داده بودی باز نشد برامون عوضش کردی ؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم شرمندتم الان میام...
8FL40oIUGotMLqyyP9MQXX_biXHI82-jFlNqiq4y2tcQlsrvWyPr_nPOTO5hN38u
21 دی 92 16:11
سلام خانمی من هردفعه که به وبلاگ شماسرمیزنم به دربسته میخوام.اگه دوست داشتی ن توقسمت نظرات وبلاگم(کودکانه های پاشا )رمزتونو برام بذارین.ولی درهرصورت آرزومیکنم که هرچه زودتر خبرکوچولودارشدنتون ببینیم.پایدارباشید
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم من شرمندتوم ای کاش ادرس وبلاگتو واسم میذاشتی....
★ مامان آینده یه فسقلی ★
22 دی 92 2:20
سلام، ممنون از بابت رمز دوست خوبم، چقدر خوشحالم از خوشحالیت عزززززیزم منم از خدا واست آرزو میکنم هدیه تولد امسالت یه نی نی کوشولو باشه.... ♥ ای جان، عاشق شکلک هایی هستم که میذاری این روزا حسابی مراقب خودت باش وااای، واقعا خوشگله این ادم برفیییی دست هر دوتون درد نکنه ایشالا سال دیگه درست کنید و نی نی هم کنارش. عکس بگیرید
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من ممنونم عزیزم ایشالله .... ممنونم دوست جونی... چشات خوشچل میبینه...
باران
22 دی 92 14:14
سلام منم در انتظارشم.....ولی این خودمونیم که هنوز اجازه زمینی شدن فرشتمونو ندادیم.واسش مینویسم ...دوست داشتی بیا پیشم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ایشالله که نی نی زودی زمینی شن...
زهرا مامان فنچی
22 دی 92 23:58
وای چه قالب قشنگ و شادی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من ممنونم عزیزم
رها
23 دی 92 13:01
چه عجب تونستم صفحت و باز کنم چی کار کرده بودی ی ی ی هی رمز میخواست اسما دلم تنگ شده بود واست دختر
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
منم دلم واست تنگیده رها جونی...
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
24 دی 92 8:35
اووووووووووو چه آدم برفی درستیدی با آقای همسری انشالله هر زودتر جمعتون
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
خوشچله آیا؟ ایشاالله....
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 7:51
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
رها
25 دی 92 11:54
واااااااای ایشا... عزیزم اسمایی - این چشاش چیه که انقد سیاهه چه قدم خوشگله یعنی اونجا انقد برف باریده ه ه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ایشاالله.... گل عزیزم گذاشتیمتوچشمش اره چهل سانت بود....
ارلا
25 دی 92 15:23
تنها بودن قدرت می خواهد ، و این قدرت را کسی به من داد ، که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم … میشه رمز بدین
ارلا
25 دی 92 15:24
وااااااااااااااااااااااااااااااای چه اهنگ ناااااااااااااااااازی
ارلا
25 دی 92 21:38
مر30 بابت رمز ادم برفیتونم خوشملهههههههههههههه
نیلوفر
27 دی 92 16:17
انشاالله همیشه شاد باشید آدم برفی تون خیلی خوشگل بود
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی نیلوفری
نگاری
27 دی 92 17:41
امیدوارم هدیه سال نو همونی باشه که می خوای
زهرا مامان کوشولو
27 دی 92 18:20
. بابا بیایم با هم فکری هم اطلاعاتمون رو د اختیار هم قرار بدیم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ببخش منو عزیزه دلم توی نظرت دست بردم آخه یکم.... عزیزمی شما... موافقم باهات با اس ام اس در ارتباطیم...
سولماز
28 دی 92 0:46
اسماء جونم رمزت عوض شده باز ؟؟؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
اره عزیزم میام الان...
تاابددونفره
28 دی 92 10:38
ايشالا زودتر به خواستت برسيچه ادم برفي خوشگلي درست کردين
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم نسترن جونمان شاالله...
★ مامان آینده یه فسقلی ★
30 دی 92 1:04
بی هیچ دلیلی به یادت افتادم، تا بشکنم قوانینی را که دلیل میخواهند... ‿︵❀‿︵❀❀‿︵❀ ︵❀‿︵❀❀‿︵❀‿︵
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
واااااااااااااای عزیزم من فدات شم مهربونم...
مائده
30 دی 92 17:02
میشه به منم رمز بدی
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
30 دی 92 21:03
چه ادم برفی خوشگلی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
چشات خوشچل میبینه عزیزم
مائده
30 دی 92 23:33
ممنونم که بهم رمز دادی گلم خصوصی
مائده
30 دی 92 23:43
چه ادم برفی خوشملی به به اسما جون من شمارو لینک کردم اگه شما هم دوست داشتی منو لینک کن
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
چشات خوشچل میبینه عزیزم ممنونم با کمال میل
سولماز
1 بهمن 92 2:06
فدات بشم من بابت رمز مرسی گلم چه آدم برفیه خوشگلی ایشالا که نی نی میاد گلم و بهترین کادوی تولدت میشه
تک خواهر
1 بهمن 92 14:56
سلام دوست خوبم من خواهر •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●• هستم که تو وب خواهرم تولدم رو تبریک گفتید از لطفتون سپاسگزارم. امیدوارم شاد و سلامت باشید. قابل بدونید و به سایت منم سر بزنید.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانومی ممنونم که به وبم سر زدید من به وب شما سرمیزنم از خواننده های وبتونم
سولماز
3 بهمن 92 13:54
کلی دلتنگتم منتظر خبرای خوب هستم
sanaz
10 بهمن 92 23:33
Asma joon man rmz nadaram kep
یه دوست
12 بهمن 92 15:29
سلام.این روبخون وبفرست وبه قران پشت نکن وتااخرعمرخوش شانسی میاری.(تنزیل العزیزالرحیم لتنذرقوماماانذرآباوهم فهم غافلون)به۹نفربفرست ببین تا۶۰دقیقه دیگه خدابرات چیکارمیکنه.امروزروز بزرگيه.
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
12 بهمن 92 16:35
یه کامنت هم بذاری واسمون، خوشحال میشیما...
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
شرمندم نکندیگه مریض احوال بودم بانو...
سودابه
17 بهمن 92 15:48
باریکلا به این سلیقه.....عزیزم دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره..ایشالا هر وقت اراده کردی نی نی بیاد تو دلت..
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات بشم من عـــــــــزیزه دلم ایــــــــــشالله...