♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

قیف وقیر 92.10.11

1392/10/21 12:10
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک رویای هروزوهرشب من.ماچسلام دوستای خوب ومهربونم...قلب

نمیدونم چرابعضی وقتاهمه چی دست به دست هم میده تااونجوری که دوست داری اوضاع پیش نره...گریه

من توش موندم اساس...بعد کلی کلنجار رفتن با همسری راضی شد این ماهی نی نی رو دعوت کنیم که بیاد البته OK صد درصد بهم نداده گفت به امید خدا.. عینکولی من نمیدونم چرا پری تشریف فرما نمیشن این ماه...از ششم دارم انتظار میکشم که بیاد..متفکرشاید خدا نمیخواد ما بچه دار شیم ...شاید داره یجوری بهم میفهمونه که زوده هنوز....

حالت الانِ ما:

من:کلافه

همسری:از خود راضی

جریان قیف وقیر هستش خودتون بهتر میدونید دیگه....افسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
14 دی 92 12:18
ممنونم عزیز بابت رمز زیاد فکر خودتو درگیر پری خانم نکن اسماء جون اشالله هر چی خیره همون بشه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من عزیزم سلامت باشی ایشاالله
غزاله
17 دی 92 19:43
چه عجب اسما خانم خوش اومدی.بدو بیا رمز بده ببینم چیا گفتی.
غزاله
18 دی 92 14:33
چرا غصه داری دختر.میاد همه چی به وقت و زمان خودش.فقط کافیه همه چیو بسپاری به خدا.نبینم حرف نومیدکننده بزنیا.افرین.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم ممنونم اگه خدا رو نداشتم که....
★ مامان آینده یه فسقلی ★
22 دی 92 2:23
ای جان نبینم غم رو دلت، نبینم خم به ابروت ♥♡ ♥♡
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدای مهربونیات عزیزم
رها
25 دی 92 11:56
حالا که اومدد د دختر عجووووول ایشا... زودی هم میاد مارو خوشحال میکنی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
جونمو به لبم رسوند تا اومد حالا هم رفت ولی همسری انگار نه انگار