♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

عذر خواهی...92.9.28

1392/9/28 12:33
552 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به همه دوستان خودمقلب

خوبید؟خوشین؟سرحالید؟

خب خداروشکر امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشید.

این پست رو میذارم فقط واسه عذرخواهی ازشما عزیزاناوه

ببخشید منو که بی معرفت شدم.نگران

من مرتب به وبلاگ شما عزیزان سر میزنم ولی به صورت خاموش...ابله

ببخشید منو که دیگه آپ نمیکنم..اصلا حس و حال نوشتن ندارم...دلم میخواد زمانی فسقلیم اومد وبم رو ادامه بدم،دلم یه انگیزه میخواد واسه نوشتن....دلم فسقلیمو میخواد...کاش همسری راضی میشد...ناراحت

از اوضاع و احوالم بگم که خوبم خداروشکرو کماکان درگیر راضی کردن مهربان همسری هستم واسه دعوت کردن فسقلیمون....چشم

و یه چیز دیگه با خاله شدنم کلی دارم کیف میکنم.چه حالی داره تک خاله بودن....بغل

واسه مهدیار ما خیلی دعا کنید لطفا، کمی مریض احواله...

نمیدونم کی یه پست درستودرمون بذارم ولی ازتون میخوام فراموشم نکنید...استرس

خیلی دوستون دارم مهربونا.....و هزاران بار ازتون عذر میخوام.....smileys

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

تا ابددونفره
28 آذر 92 12:22
سلام اسما جوندیگه کم کم داشتیم فراموشت می کردیم.فکر نمی کنم کار سختی باشی اگه حتی هفته ای یه ساعت بیاس اینجا تا این که یکی دو ماه نباشی.به هر حال هر جا که باشی خوش و سلامت باشی عزیزم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیزه دلم وای نگو تورو خدا فراموشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزممن مرتب میام اینجا حس وحال نوشتن ندارم دلم میخواد زمانی فسقلی اومد نوشتن رو ادامه بدم سلامت باشی عزیزم
رها
30 آذر 92 11:54
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:14
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
سودابه
1 دی 92 17:01
خانم به ما سر نمیزنی...............
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
چر میام مطلب جدید نذاشتی که....
اشراق مامان علیرضا
2 دی 92 13:45
سلام خانم خانما ایشالا به زودی آق بابایی راضی بشه و بیایی خبره اومدنه نینی رو بهمون بدی به مام یکم سر بزن
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
دعام کن شما عزیزم... ایشالله....
زهرا مامان فنچی
5 دی 92 13:23
سلام عزیزم . خوبی نفس؟؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سبام به روی ماهت عزیزه دلم فدات شم من شما چطوری? خوش خبر باشی
نیلوفر
6 دی 92 17:24
به به سلام اسما خانوم...از این ورا؟؟؟! خوبی خانوم؟ انشاالله آقای همسر به زودی راضی می شن
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام بروی ماهتفدات عزیز ایشاالله......
اب نبات
7 دی 92 18:26
سلام عزیز چطوری خوبی؟؟
رها
8 دی 92 15:31
ایشا... زودی نی نی بیاری هر روز پستت و آپ کنی عزیزم واسه مهدیار گل هم دعا میکنم زودی خوب شه و هیچ وقت مریض نشه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
رهاجونمییییییییییی ایشاالله.... الهی بمیرم واسه مهدیارم.....
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 دی 92 16:53
خوبی خانومییییییییییی ؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من ممنونم...
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 دی 92 17:01
چه قالب خوشگلیییییی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزمی چشات خوشچل میبینه عزیزه دلم
زهرا مامان فنچی
23 دی 92 0:00
منم باهات موافقم . دوست دارم وقتی نی نی اومد وبم رو آپ کنم چون اینجوری بیشتر هوایی میشم ایشاا.. زودتر نی نی رو دعوت کنی عزیزم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ایشالله که این ماه نی نی شما بیاد...
اتنا مامان نگین
2 بهمن 92 11:47
سلام عزیزم خوبی؟ببخش عزیزم بابت کم اومدنم باور کن منم دلم برات تنگ میشه ولی خوب جبر زمان دستش قویتر میشه بعضی وقتا.ایشالله زود زود به اون چیزی که میخوای برسی .دوستت دارم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم من فدای مهربونیات