♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

اندر احوالات این چندوقت...92.8.25

1392/8/28 23:51
928 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عروسکم 

بالاخر مامان امروز اومد تاواسه عشق نیومدش بنویسه...

نمیدونم چرا این چند وقت اصلا حس وحال نوشتن نداشتم...

مرتب به وبت و وب دوستان سرمیزدم ولی شده بودم خواننده خاموش آهسته میومدم آهسته هم میرفتم.

از تموم دوستانی که جویای احوالم بودن سپاسگذارم...

خب نفسم جونم واست بگه اندر احوالات این چند وقت که ننوشتم واست...

مهم ترین وشیرین ترین خاطره  نهم آبان ماه هستش که فسقلی خاله الهه به دنیا اومد وبالاخره انتطار به پایان رسید...یه پسر نازِخوشچل تپل مپل مامانی...

اسمش هم گذاشتن مهدیار....

که واست عکساشو میذارم تایادگاری بمونه.

اتفاق بعدی اینکه جواب آزمایش رو گرفتم و پیش دکترهم رفتم که شکر خدا مشکلی نداشتم و دکتر گفت بدو بروحامله شو، توپه شوت شد توی زمین آقای پدر ولی آقای پدر راضی به فرستادن دعوت نامه نشدن و مامان کماکان در انتظار راضی شدن بابایی هستش...

یه اتفاق دیگه هم هست که شاید بعدا بهت گفتم مامانم الان زوده واسه گفتنش..

و دیگر اینکه پروپوزال پایان نامه هم تحویل دادم ومنتظر تایید هستم تا طرح پایان نامه رو شروع کنم...

و دیگه چیز خاصی یادم نمیاد تا واست بنویسم...

شنبه 92/8/25

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
25 آبان 92 21:43
سلام چقدر خوشحالم که اپ کردی عزززززیزم وای من به فدای ِ این نی نی کوشووووووووولو... قدمش مبارککککک
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ایشالا نی نی ِ خودت خانوووومی سلام عزیزم فدات شم من ممنونم خدانکنه عزیزم تنت سلامت بانو.... واقعا؟؟؟؟
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
26 آبان 92 10:22
سلام چطوری خوبی اسماء جون
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانومی ممنون فدات شم من متشکرم بابت محبتت عزیزم
سودابه
26 آبان 92 15:53
ای آقای پدر................ مبارکه اومدن آقا مهدیار..ایشالا زودی عکس نی نی خودتو بذاری
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
وا نگو تورو خدا که دله منم خونِ سلامت باشی عزیزم ایشالله.....
تا ابددونفره
27 آبان 92 15:52
به به سلام اسما جونچه عجباون اتفاقه چیه فضویم گل کرده شدیداقدم نو رسده مبارک...چه نازه ماشالاایشالا به زودی نی نی خودت
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام بروی ماهت نسترن جون وای ببخشید منو توروخدا اصلا نمیرسم بیام اینجا... اتفاقی نیست همسری ماه قبل راضی شد نی نی بیاد ولی باز پشیمون شد....
نیلوفر
27 آبان 92 19:22
الهی ی ی ی ی قدم نو رسیده مبارک باشه انشاالله نی نی خودت...زود آقای پدر رو راضی کن دیگه تا نی نی مون رو ببینیم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی گلم..... من زورم نمیرسه بهش.....
نگاری
27 آبان 92 20:32
تولد نی نی جدید مبارک خدا رو شکر که مشکلی نداری و همه چی ارومه. تو که توپ و انداختی واسه همسری پس همسری کلی گل می زنه؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم نگاری جونم.... اره اونم چه گلهایی نیستی ببینی...
سولماز
1 آذر 92 21:08
سلام اسماء جونی خوبی گلم ؟ خدارو 100 هزار مرتبه شکر که آزمایشات سالم بودن ایشالا آقای همسری هم زودی راضی میشه و نی نی جانو دعوت میکنید گلم قدم نو رسیده هم مبارک باشه عزیزم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام سولماز جون فدات شم شکر خدا خوبم اره عزیز مشکلی نبود خداروشکر... زورِ من نرسید بهش اگه فسقلیمون خودش بتونه باباشو راضی کنه....
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
2 آذر 92 8:54
اسما جون قدم نو رسیده رو بهت تبریک میگم انشالله خوش قدم باشه دوستم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ایشالله....
غزاله
3 آذر 92 0:15
خوب بالاخره تشریف اوردی.قدم نو رسیده و خاله شدنت مبارک.ایشالا به زودی همسرت راضی میشه.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
شرمندم نکن سلامت باشی عزیزم ایشاالله....
کبری مامان آنیتا
4 آذر 92 0:47
سلام اسما جووووون چه خبر خوبی؟؟ کم پیدایی؟؟ دلمون واست تنگ شدها!!!!!
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیز دلم درگیرم ناجور عزیزم وقت هیشکاری ندارم... دل به دل راه داره عزیزم
نیلوفر
4 آذر 92 19:45
قدم نو رسیده مبارک دیر به دیر میای؟ خدا رو شکر...پس منتظر اومدن نی نی هستماااااا
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم گلم.... تو دیگه چرا نیلو جونم؟ تو که خودت درگیر دانشگاه هستی میدونی وقت واسه ادم نمیذاره... دعاکن همسری راضی شه....
رها
6 آذر 92 10:57
مبارکه عزیزم ایشا.. نی نی خودت بیاد عکسش و بذاری ببینیم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی ایشاالله....
تاابددونفره
8 آذر 92 0:52
چقدر بي وفا شدي
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
نگو اینجوری دلم میگیره بخدا مرتی با گوشیم بهت سر میزنم تموم پست هایی هم که گذاشتی دیدم فقط با گوشی نمیشه نظر گذاشت سخته.....
نگاری
8 آذر 92 16:43
کجایی دختر نیستی؟؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
زیر سایه شما هستم همین جاهام درگیر دانشگام.....
فرزند صالح
8 آذر 92 18:56
ایشالا به وقتش بابای نی نی ام راضی میشن و نی نی قشنگتون میاد
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ایشاالله شما واسمون دعا کنید.....
خواهر فرناز
8 آذر 92 23:15
اسما جونم نیستی نمیخوای بیای؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
من فدای مهربونیت برم عزیزم ممنون که جویای احوالمی بخدا درسای دانشگام زیادن وقت نمیکنم خیلی اینجا بیام....
اب نبات
9 آذر 92 11:51
سلام عزیزم چطوری خوبی؟ ان شالله این بابایی نی نی به زووووووووووودی زوووووووووووووووووی نظرش عوض شه برای دعوت نامه شما فینگیلی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانومی فدات شم شکر خوبم ایشااااااااااااااااااااااااااااااااالله....
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
11 آذر 92 0:15
خاله شدن مبارک گلم بابا کجایی نیستی دلمون واست تنگ شده بیا دیگه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی ممنونم عزیزم هستم درگیر درسو دانشگام اصلا وقت نمیکنم بیام بهتون سر بزنم شرمنده همه شدم من....
رها
11 آذر 92 9:33
اسمایی خصوصی داری
رها
12 آذر 92 9:41
اسمااااا جونم گفتم واست دوباره برو خصوصی
رها
12 آذر 92 11:05
چی زوده اسماااااااا به من بگو دیگه - دارم میمیرم از فضولی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
هیچی عزیزم اون ماه همسری راضی شد نی نی بیاد ولی باز پشیمون شد.... خدانکنه عزیزم
مامان پسته
15 آذر 92 12:40
قدم نو رسیده مبارک انشااله نی نی خودتون
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
به به خیر مقدم بانو.... تنت سلامت عزیزم وای مرسی ایشالله....
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 آذر 92 23:02
روز قـــــــلم های تیــــــــز، روز فکــــــــر هـــای خــــلاق روز انـــدیشـــه های نـــو، 16 آذر، روز تــــو، روز دانشــــجو مـــــبارک . . .
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
آخه چقدر تو خوبی دختر من فدات شم ممنونم عزیزه دلم
باران
16 آذر 92 15:14
سلام عزیزم یه توصیه خواهرانه بهت میکنم که واسه بچه دارشدن دیرنجنب/منم وقتی ازدواج کردم سال اولی بودم وبعداز پایان نامه تصمیم گرفتم بچه داربشم اما الان 8 ماهه منتظرم/منم آزمایش دادم اون موقع هیچ مشکلی نداشتم الانم مشکلم فقط اینه که میگن صبرکن چون تنبلی تخمدان پیداکردم/ راستی روز دانشجو رو بهت تبریک میگم/
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مهربون عزیزم ممنون بابت حضورت وراهنماییت کاش یکی بود این چیزارو به همسری من میگفت.....
رها
20 آذر 92 13:41
اسماااااااااااااااااااااااااااااا
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
جوووووونم رها جونم؟؟؟؟
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
21 آذر 92 12:09
سلام عزیزم خسته نباااااااشی ...انشالله به موقع نی نی میاد تو دلت عزیزم .... راستی قدم نو رسیده هم مبارک چه اسم زیبایی ...خدا حفظش کنه ....
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانوم خانوما ایشاالله... سلامت باشی عزیزم ممنونم
sodabe
21 آذر 92 13:12
Khanommmmm kojaeeeeeedeeeee??
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
وای چرا اینقدر عصبانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
fariba
4 دی 92 12:55
سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگم اومدی انشاالله با خواست خدا نوبت شمام بشه.بازم ممنون خوشبخت باشید و ایام بکام
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مهربونم ممنونم بابت حضورت ایشاالله شما دعام کنید....
پریسا
21 دی 92 18:38
سلام قبل از هز چیز تولد خواهر زاده تون مبارک و دوم اینکه میتونی همسرتو قول بزنی بگی من قرص ضد بارداری میخورم الکی و به جاش چلو چشمش هر شب فیفول بخور و ازاد بذاره بعد اینکه بارداری اتفاق افتاد دیگه چیکار میتونه بکنه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم بابت راهنماییت عزیزم اینجوری دوست ندارم بچه دار شم دلم میخواد خودش بخواد ممنونم بابت تبریکتون وحضورت عزیزم