♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

عید غدیر...92.8.2

1392/8/2 15:03
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

 Gif Animé Bébé gratuit

 

سلام عروسکِ من

عیدت مبارک قشنگم

امروز عیدِ غدیر هستش نفسم یه عید بزرگ برای تموم شیعیان روزی که پیامبر خدا ؛حضرت علی رو ولی خودشون معرفی کردن و گفتن:هر آن‌کس که من مولای او هستم، از این پس علی مولای اوست...15400000

عید تموم دوستای نی نی وبلاگی هم مبارک باشه ایشالله...

خب نانازی مامان جونم واست بگه که دوسال پیش در چنین روزی مامانوبابات به هم محرم شدن و بینشون یه عقدِ موقت یه ساله خونده شد تا روزی که به عقد دائمشون برسن وبرن سر خونه زندگیشون....

هی یادش بخیر چقدر زود گذشت ؛چقدر شبِ پر استرسی بود واسه منو بابایی...

بابای زن عمو فاطمه که روحانی هستن صیغه محرمیت مارو خوندن.... دستشون درد نکنه.

تو پست قبلی که مال عید قربان بود یادم رفت بهت بگم که دوسال پیش شب عید قربان شبی بود که بابایی و خانوادشون واسه من نشون انگشتری اوردن ومن رسماً شدم نشون کرده باباعلی....

مثل چشم برهم زدنی همه چی زود میگذره...به قول بابایی که میگه زود نمیگذره ما آدما حافظه کوتاه مدتمون کمِ وهمه چی توش جا نمیشه واسه همین میگیم زود میگذره..(نظریه روانشناسی از بابا علی)

خب مامانم جونم واست بگه که من شنبه 27 مهر ماه رفتم آزمایش قبل بارداری دادم یه قدم رفتم جلو هشتم آبان نتیجه اش رو میدن تا نوبت بگیرم برم دکتر وقدم بعدی برداشته بشه که حالا حالاها توپ توی زمینِ من هستش....

 

ویه چیزِ دیگه ؛مامانی داره سعی خودش رو میکنه دانشگاه رو چهار ترمِ  تموم کنه یعنی پایان نامه رو برداشتم واز این ترم به صورت غیر رسمی شروعش کردم تا ایشاالله اگه خدا یاریم کنه ترم دیگه تموم کنم ؛میدونم خیلی واسم سخت میشه ولی به عشق تو، به شوق اینکه با خیالِ راحت شمارو داشته باشم عروسک دوست داشتنی مامان  تمامِ این سختی ها رو به جون میخرم...من فقط شمارو رو میخوام فرشته آسمونی من...Flower

دعام کن کوچولو من که موفق شم ومشکلی واسم پیش نیاد وزودی پایان نامه رو تحویل بدم وراحت شم...

عشقِ مامان دعا کن که واسه اومدنت هم مشکلی نداشته باشم و شما بتونی زودی بیای توی دلِ مامان جا خوش کنی

خیلی دوست دارم نی نی نداشته من.....

 

 

پنجشنبه92/8/2



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خواهر فرناز
3 آبان 92 21:37
سلام

منم این عید سعید فرخنده را بهتون تبریک میگم

ببخشید دیر شد

مبارک باشه سالگرد ازدواجتون



عزیزم ممنونم فدات گلم
تنت سلامت عزیز
اب نبات
4 آبان 92 12:03
برو خصوصی عزیزم
اب نبات
4 آبان 92 12:04
سلام عزیزم عید شما مباررررررک البته با کلی تاخیر به علت خراب شدن کامپیوتر با تاخیر اوووومدم..ان شالله نی نی ناز مامانی شو منتظر نمیزاره ان شالله


سلام خانومی
فدات عزیز
ایشالله..
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
5 آبان 92 12:13
عیدتون مبارک اسماءجون
انشالله هرچی زودتر پایان نامتو بگیری و خدا یه نی نی خوشگگگگگگگل بهت بده و در کنار هم خوش باشین


وااااااااااااای ممنونم عزیزم
دعاکن واسمون
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
6 آبان 92 22:54
سلام عزیزم ...ببخشید دیر اومدم آخه با لبتاب خیلی نمیتونم بیام با گوشی به وب ها سر میزنم و با گوشی هم نمیشه نظر گذاشت ...
ولی امشب فسقل خوابید و تونستم بیام ...

وااااااااااااای به سلامتی پس کم کم داری اماده میشی که از فرشتتون دعوت کنی بیاد انشالله که هر موقع خواستی زودی بیاد تو دلت عزیزم ...انشالله که نتیجه تمام آزمایشاتت عالیه ...منتظر خبرای بعدی هستیم


سلام عزیزم
جونم فسقلی داشتن خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه خدا یاریمون کنه اره ایشاالله
تنت سلامت باشه عزیزم ممنون از حضورت
تا ابددونفره
7 آبان 92 10:53
سلام عزیزمبا تاخیر عیدت مبارکدومین سالگرد عقدتونم مبارک باشهایشالا همیشه به شادی و ساله دیگه این موقع با نی نی جشن بگیرین


سلام عزیزه دل
ممنونم عزیزم
تنت سلامت خانومی
فدات شم ایشالله
زهرا(ترنم عشق)
8 آبان 92 2:08
اسما جونم به حق این اعیاد سعید
ایشاالله همه ازمایش هات خوب باشن و خیلی خیلی زود خدا یه نینی خوشگل بزاره تو دلت
دعا برا ما یادت نره هااااااااااااااااااااااااا


ایشاالله ایشالله ایشاالله
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
8 آبان 92 10:37
عزیزم سالگرد ازدواج تون رو تبریک میگم انشالله صد سال زیر سایه هم بهترین زندگی رو داشته باشید دوستم


ممنونم از مهربونیت خانومی
رها
8 آبان 92 17:31
اسماااااا
خوبی ؟
چرا نیستی
دلم واست تنگ شده


عزیزم دل به دل راه داره هستم فعلا درگیر پایان نامه هستم
باگوشیم سر میزنم ولی تمیتونم نظر بذارم
نیلوفر
9 آبان 92 11:13
آخی...مبارک باشه
انشاالله موفق باشی خانومی...
هم تو اومدن نی نی و هم تو دانشگاه


سلامت باشی عزیزمایشاالله دعاکن واسم
سولماز
12 آبان 92 19:52
با تاخیر عیدت مبارک عزیزم خوبی ؟ کلی دلم برات تنگ شده بود
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
تنت سلامت عزیزم... دل به دل راه داره...
مامان ساینا
13 آبان 92 10:45
آخ جـــــــــــــــــــــــــون بالاخره مامانی عزم رو جزم کرد ایول به مامان اسما عزیزم اصلا نگران نباش اونقدرام بچه دار شدن سخت نیست راستی هنوز خاله نشدی؟؟؟؟؟؟ خیلی خوب میشه دو تا خواهر نی نی هارو با هم بزرگ کنین توکل برخدا ایشالله خیلی زود یه نی نی ناز و سالم بیاد بغلت دوست جوووونیم راستی دفتر ملی ارشد اومده یادت نره بگیری..
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ای جونم من فدای اوون ذوقت شیرینم حالا کو تا بابا جان رضایت بدن اره به دنیا اومد فسقلیمون نهم ابان تشریفشون رو اوردن....
تا ابددونفره
17 آبان 92 12:35
کجایی خانم کم پیدا شدی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
من فدای شما که جویای احوالمی
اب نبات
19 آبان 92 15:34
سلام کوووووووووووووووووووووووشی؟ کجاااااااااااااااااااااااااااااایی؟ کم پیدااااااااااااااااااااااااااااااایی؟ ستاااااااااااااااااااره سهیل شدی ؟ بیاااااااااااااااااااا عزیزم دلم برات تنگیده
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام عزیزم زیر سایه شما.... دل به دل راه دارهخانومی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 آبان 92 13:42
چقدر کم پیدایی ... خوبی؟
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم هستم همین دورو اطرافم.... خداروشکرنفسی میکشم...
سودابه
23 آبان 92 0:30
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم زیاد فکرنکن عزیزم