♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

عشقِ نیومدِ من...92.7.24

1392/7/25 0:01
229 بازدید
اشتراک گذاری

97.gif

 

سلام عشق نداشته مامان...

چطوری همه امیدِ من ؟

کجایی الان؟؟؟؟خدا میدونه فقط فرشته کوچولو ...

فرشته آسمونی مامان عیدت مبارک خوشچلم...امروز عید قربان بود مامانم.یه عیدِقشنگ واسه حاجی ها.. خوش به حال اونایی که الان مکّه هستن .

ایشالله خدا قسمت کنه،شما نفسِ منم باشی باهم مکه باشیم روز عید ایشااللهFlower

وای عروسکِ من،یه هفته ای میشه چیزی واست ننوشتم.آخه نمیدونم چی بنوسم؟

همه مامانای نی نی وبلاگی میان از نی نی هاشون که الان یا توی بقلشون هستشconnie_mama.gif یا توی دلشون مینویسن ،یا بعضی ها هم چشم انتظار این هستن که این ماه نی نی شون بیادتوی دلشون جا خوش کنه ،که ایشالله خدا به همین روز عزیز دعاهاشون رو مستجاب کنه... تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

ولی من شامل حال هیچکدوم از این موارد نیستم...Whoop De Doo

دلم نی نی میخواد؛میخوام یه فرشته کوچولو توی دلم داشته باشم ولی هنوز هیچ خبری نیست هنوز این دعوت نامه ارسال نشده به سمتِ شما مامانم..

هرموقع به بابایی میگم کی دعوت نامه رو میفرستی همش جواب میده شما برو آزمایشات رو بده... پیش دکتر برو؛منم که متاسفانه دانشگاه بهم فرصت نمیده بتونم برم این کارارو انجام بدم؛آخه هروز کلاس دارم وقت نمیشه.

وای اینقدر حرصم میگیره بابایی توپ رو شوت میکنه تو زمینِ من؛ و من میشم اینجا مقصر آخه خداییش منطقی هم میگه همه چیِ نی نی داری چه قبل تولد چه موقع بارداری و چه بعد تولد به عهده ی خانوماست..آخه چکاریه؟؟؟

ولی همه ی این سختی ها رو من به جون میخرم فقط فرشته ی آسمونی من ناز نکن وقتی خواستیمت وزودی بیا عشقِ من  بدو بدو بیای تو دلِ مامان

باشه قربونت برم من الهی؟؟؟

وای کوچولو دوست داشتنی من نیومده مامان رو بدجوری عاشق خودت کردی...

نفسم مراقب خودت باش اون بالا بالاها....

خیلی میخوامت عشق کوچولو من...

  

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

 

 

 

چهارشنبه92/7/24

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان اینده یه فسقلی
25 مهر 92 0:18
اول؟


عزیزم شما همیشه اولی
وب ما مثل وب شما نیست که دوستان درگیر باشن سرِ اول نظر گذاشتن عقشم....
مامان اینده یه فسقلی
25 مهر 92 0:22
اوووخی
نازیییییییییییی
از قسمت توپ و زمین خیلی خوشم اومد
شکلک هایی هم که میذاری منو غششششششششششششششش....




من فدات شم
جووووووووونم دوستِ مهربونم
خووووو راست میگم میخواد از زیرش دَر بره توپ رو شوت میکنه توزمینِ من و من حیرون میشم...
عاشقتم من میدونی....؟؟؟؟؟
نیلوفر
25 مهر 92 10:38
خو مامانی بدو بدو برو آزمایش و دکتر تا نی نی جون زودی بیاد دیگه


من که از خدامِ وقت آزاد ندارم نیلوفری....
سودابه
25 مهر 92 12:57
ایشالا که هر وقت خواستی نی نی میاد تو دلت مامان مهربون


ایشالله سودابه جوووووووووونم.....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مهر 92 16:59
"وب ما مثل وب شما نیست که دوستان درگیر باشن سرِ اول نظر گذاشتن عقشم...."

این یعنی چی چی؟


عزیزم اینکه نظر گذاشتی اول
جواب اون بود
که به وب ما هیشکی سرنمیزنه
خواهر فرناز
26 مهر 92 15:40
اسما جونم ایشالا به زودی زود نی نی بیاد دلت

وای که چه شکلک های خوشگلی میذاری خیلی نازن دلمون شکلک خواست

نوشت:
مامانی شما هم رو زمین مواظب خودت باش


عزیزم ممنونم ازت فدات شم ایشاااااااااااالله
جدی میگی؟ممنونم عزیزم
من قربون شما فسقلیِ خودم برم چشم مامانم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 14:00
دلم واست تنگیده بود، گفتم یه سر بیام اینجا ببوسمت و برم




وای قربووووووووونت برم من عشققم ممنونم دل به دل راه داره عزیزم
خیلی خوبی
تا ابددونفره
28 مهر 92 1:44
عزیزم ایشالا یکی از این موارد به زودی شامل حال شما هم بشه خانمی


فدات شم نسترن جون
مامان امیرحسین
28 مهر 92 22:36
ایشالله هرچی زودتر نی نی دار شی عزیزم


ایشااااااااااااااااااااااالله
مامان امیرحسین
28 مهر 92 22:38
با اجازتون شما رو لینک کردم خوشحال میشم بیاید وبلاگمون


باعث افتخاِ منِ ممنونم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 مهر 92 11:34
خوب اسما جون زودی برو آزمایشات انجام بده توپو شوت کن تو زمین همسری


عزیزم رفتم دادم ازمایش گلم هنوز توپ تو زمینِ منِ
رها
29 مهر 92 15:04
چرا نیستـــــــــــــــــــــــــی


هستم عزیزم
سولماز
29 مهر 92 22:05
قربونت برم من
ایشالا هر وقت خواستی زودی میا پیشت


خدانکنه عزیزم
ایشاااااااالله
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 آبان 92 11:05
عید غدیر بر شما دوست ِ خوب و عزیز و مهربوووووووونم مبارک ...


┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★



عزیزم چقدر تو خوبی
عید شما هم مبارک