♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

ترمِ اضافه..92.7.16

1392/7/16 22:47
219 بازدید
اشتراک گذاری

 

146.gif

 

سلام عسل مامان.عشق مامان.نفس مامان.همه چیزمامان

خوبی عمرم؟

روزت مبارک کوچولو مامان.امروز روزِ کودک بود،کودکِ من قربونت برم

 

عزیزه دله من دانشگاه مامان تا یه سال دیگه ادامه داره مامان پنج ترمِ شد...

اصلا از این بابت ناراحت نیستم آخه مدبر گروهمون گفت اینجوری شما واسه پایان نامه وقت دارین...Reading a Book

دیرور رفتیم دانشگاه با کلی دردسر وعذاب بالاخره مشکلمون حل شد ...

بگذریم از موضوع درس ودانشگاه مامان حتماً خیر و صلاحم توی این بوده...

عزیزه دُردونه مامان نمیدونم کی بابایی میخواد دعوتت کنه به این دنیا؟ولی من دیگه طاقتم تموم شده و خیلی میخوام که باشی،اضافه شدن اون یه ترم اصلا مشکلی واسم نیست اگه شما باشی،آخه فقط شش واحد پایان نامه است.

عشق من مامانیت داره زمینه رو واسه اومدنت آماده میکنه زودی به بابایی بگوکه شمارو دعوت کنه به این دنیا...

من خیلی دوست دارم نفسم....

 سه شنبه92/7/16

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان اینده یه فسقلی
17 مهر 92 1:51
یه کم نگرانت شده بودم، اما الان از خوشحالیت خوشحال شدم، این ایمان قویتو نشون میده که به خدا توکل کردی و کاراتو سپردی بهش تا هر جور صلاحت باشه همون بشه

توی کلمات و جملاتت واقعا روح دمیده شده، من که خیلی راحت از ته دل بودن جملاتتو حس میکنم عاشق شکلک های انتخابیتم، باسلیقه

موفق باشی تو هر زمینه ای

عزیزم الهی بمیرم نگرانی چرا؟
خداروشکر فعلا که همه چی خوبه..
عزیزم چقدر خوبی تو....
آخه واقعا حس میکنم نی نیم هست و دارم اینارو بهش میگم.یه حس عاشقانه ای که تا حالا تجربه اش نکردم...
من فدات شم عزیزه دلم عااااااااااااااااشقتم....

خواهر فرناز
17 مهر 92 9:12
وای جون روزت مبارک

ایشالا با شادی بیای تو دنیا

ولی یه چیزی بهت بگم خیل سخت میگذره هم دانشگاه بری هم نی ن داشته باشی حالا چه حامله چه به دنیا اومده

مامانا خیلی بهشون سخت گذشته دیدم بهت میگم

البت که هر جور خودت صلاح میدونی



ای جانم ممنونم عزیزم
سختیش که سخته اره خودم هم میدونم
ولی کاره دله دیگه ناجور دلم نی نی میخواد
الان اگه بیخیال شم همسری از خدا میخواد تازه داره باهام راه میاد
ممنونم بابت راهنمایی عزیزم
همسری من باهوش تر از این حرفاست عزیزم

تا ابددونفره
17 مهر 92 10:35
عزیزم روز کودک آیندتون مبارک باشهایشالا هرچی که دوست داشتی برات پیش بیاد


ممنونم نسترن جونی.ایشالله نی نی شما خانومی...
فدات شم بابت دعاهای قشنگت...
کنجد مامان
17 مهر 92 22:43
به بابایی بگو کم کم دست به کار بشه
عزیزم به نظره من اقدامتو شروع کن.اشتباه من و نکن .منم به خاطره درسم چند سال جلوگیری داشتم و الان 2 ساله منتظرم .اگه زودتر اقدام کرده بودم .....
ایشاله که به حقه علی نی نی شما زوده زود میاد تو دلت و منتظرت اصلن نمیزاره.آمییییییین



کی زورش به بابایی میرسه؟؟؟
نمیدونم خودم هم از انتظار میترسم ولی متاسفانه همسری....
ایشاهه زودی خبر نی نی دار شدنت رو بهمون بدی عزیزم....
اتنا مامان نگین
17 مهر 92 23:32
سلام گلم خوبی؟سلامتی.توکل به خدا ایشالله هر چی صلاحته پیش بیاد.


به ببین کی اومده.خیرمقدم اتناجونم.
سلام عزیزم
ایشالله...
نیلوفر
17 مهر 92 23:35
خدا رو شکر که روحیه ات عالیه...
پس ترم خوبی با حضور نی نی داشته باشی عزیزم


اره عزیزم همه چی ارومه
ایشاااااااااااااالله...
مامان اسما
18 مهر 92 4:57
خانومی روزفسقلی مبارک سال دیگه توبغلت باشه ایشالا


عزیزم ممنونم
ایشااااااااااااااااالله..
نی نی 1
19 مهر 92 10:50
سلاممممممممممم
همسری منم 5 سال نخواست بچه دار شیم اما یه ساله انگیزه پیدا کرده امیدوارم به زودی اینجوری بشیم


سلام عزیزم
ایشالله زودی سه نفری بشبن
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
20 مهر 92 12:56
آخی

کاشکی هر چی زودتر نی نی تون بیاد تو بغلت اسما جون الهی آمین

ای جانم
منونم منصوره جونم دعا کن همسری زودی راضی شه
مهدی طالبی
20 مهر 92 20:55
سلام در مورد انعقاد نطفه مطلبی توی وبلاگم گذاشتم امیدوارم براتون مفید باشه دوست داشتید مطالعه بفرمایید التماس دعا
مامان آینده یه فسقلی
21 مهر 92 2:00
سلام گلم.

تلگرافتو چک کن و هر وقت، وقت داشتی، بیا مطلب رمز دارم رو بخون.


سلام عشق من....
سودابه
21 مهر 92 12:20
خانم قالب جدید مبارک..وبلاگ جدید مبارک...عزیزم غصه نخورخوب درستو بخون تا زودی نی نی رو دعوت کنی بیاد..


جونم سودابه جون
فدات شم عزیزم
نی نی داری خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این درسم مزاحمه واسه خودش این وسط
سولماز
21 مهر 92 20:35
سلام خانم بی معرفت
کجایی اسما چرا هیچ خبری ازت نیست دیگه ؟؟؟
ایشالا که آقای همسری زودی راضی میشه و نی نی میاد مهمون دلت میشه


سلام سولمازی...
جونم ممنوووووووووووووونم از لطفت عقشی
هستم خانومی وقت نوشتن ندارم...
ایشالله وای منتظر اون لحظه ام که بیام بنویسم منم مامان شدم...
مامان ساینا
22 مهر 92 12:07
سلام اسما جوووون.خوبی؟ قربونت برم هیچی سخت نیست من خودم تجربه داشتم در جریانی که.بزار می نی دار شی تا بخواد دنیا بیاد درس هم تمومه.ایشالله هرچی خیره پیش بیاد


سلام شیرینم
فدات شم من عقشم...
اره میدونم شما بسی بیش فعال تشریف داری بانو
تا همسری من بخواد به قولش عمل کنه درسم هم تموم میشه...
مامان ساینا
22 مهر 92 12:09
راستی چرا آدرس وبلاگت عوض کردی؟!


رها
22 مهر 92 18:13
اسمااااااااااا جونم
کجایی ؟
چرا نیستی ، دلم واست تنگ شده



جوووووووووونم رها جونی
هستم خانومی وقت نوشتن ندارم عقشم...
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
23 مهر 92 9:23
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر همسرت راضی شه و زود زود نی نی تونو بغل بگیرید اسما جون


فدات شم من عزیزم
ایشالله دعامون کن عزیزم
نگاری
23 مهر 92 15:51
الهی قربونت برم من. چقدر خوجل واسه نی نی می نویسی عزیزم. امیدوارم بابایی هم بالاخره رضایت بده


خدانکنه نگاری جونم
عزیزم خودشوکه ندارم تو رویا باهاشم من...
ایشالله....
sanaz
29 مهر 92 12:46
سلام .خیلی وبلاگ ناز و خوشگلی داری .برای منم لطفا دعا کنید زودتر مامان بشم .موفق باشید .ممنون از شما .


سلام خانومی
ممنونم از لطفت مهربونم
ایشالله هرچی خیرتِ پیش بیاد