♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

تولد همسری جوووووووووووووون...92.5.17

1392/7/9 15:02
185 بازدید
اشتراک گذاری

 birthday Glitter graphics

 

  

 

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .smile

لمس بودنت مبارک علی جونم....

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

علی جونم دفترچه ی خاطرات قلبم و زندگی من، که خالی از عشق و یکرنگی بود وبدون هیچ دلیلی واسه بودنم با بودنت سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم ،بهترینم؛تنها دلیل واسه نفس کشیدنه من؛حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم وهزار هزار بار شکر گذار خدام واسه داشتنت ،علی بهترین شوهر دنیایی بخدا خیلی دوست دارم....

تولدت رو با دست خالی ولی دلی پر از عشق ومحبت ودوست داشتن بهت تبریک میگم و امیدوارم بتونم تموم زحماتت رو جبران کنم تولدت مبارک

 

 

 

خدایا شکرت واسه بهترین مخلوقت که منو لایق دوست داشتنش دونستی...

خدایا خودت مراقب علی من،عشقه من باش....

 

 

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)