♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

اولین شاهکار...92.5.6

1392/7/9 15:01
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

97.gif

 

سلام عزیز درونه مامان خوبی عزیزکم؟

وای که این روزا مامانت چقدر هوای داشتنتو داره نایت اسکیندلم میخواد بودی و میگرفتمت بقلم هی بوست میکردم ولی حیف که مامانت هنوز یه دل نشده واسه دعوت کردنت ،حیف که موقعیتش نیست واسه بودنت...

دانشجو بودن دردسره واسه خودش؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!نایت اسکین

اگه درس نداشتم  دعوتت میکریم بیای...ولی بزرگترین مشغله من درسمه نفسه من....نایت اسکین

خب بگذریم چه میشه کرد به قولی یه سال دیگه هم صبر میکنیمنایت اسکین ایشالله بعدش همه چی بر وفق مراد باشه و شما زودی بیای بقلم....ایشاااااااااااااالله....

 

 niniweblog.com

 

خب مامانم بازم برسیم سره هنرمندیای مامانیت که اولین کاره قلاب بافیش که شروع یادگیری بافتنش بود امروز به پایان رسید. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

همون شنله که عکسشو تو یه پست گذاشته بودم واست امروز تمومش کردم وآماده شد.

توی این کلاس قلاب بافی که میرم اصلا پسرونه هیچی یاد نداد که واسه پسرم هم ببافم همش دخملونه شد.. پسره مامان ازم دلخور نشو تقصیر من نیست چه میشه کرد؟؟؟؟

من عشق دخترمنایت اسکین درست ولی خدا شاهده ته تهش واسم فرق نمیکنه شما چی باشی دختر یا پسر بودن اصلا مهم نیست فقط از خدا میخوام که شما زودی بیای پیشمون وقتی دعوتت کردیم وسالمو صحیح به دنیا بیای ویه فرد با ایمانوباخدابشی درست مثل باباجون حسین(بابای بابا علی) آخه یه فرد به تمام عیار خوب وبا ایمانه من خیلی دوسشون دارم خدا ایشالله حفظشون کنه واسه ما..

بحث اومد سره بابا جون حسین بذار واست بگم که آرزومه موقع به دنیا اومدن شما توی بیمارستان باشن و باباجون تو گوش شما اذان بگن ایشالله که همین جوری بشه...نایت اسکین

خب عشقه مامان اگه بدونی هنوز نیومده یه چمدون بزرگ پر شده از لباسای شما ،ایشالله وقتی خونه خودمون رفتیم واتاقتو چیدم عکس تک تکشو واست اینجا میذارم تا به یادگار بمونه واست...

مامانی فقط منتظرم مادر جون طیبه(مامانه باباعلی) از مشهد بیاد ومن لباسای شما فسقلی رو نشونشون بدم مخصوصا اون بافتنی ها که کار دسته خودمه... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازینیس که اصلا لوس نیستم میخوام یکم خودمو لوس کنم

مادر جون طیبه مامانیتو خیلی دوست داره خدا حفظش کنه واسموننایت اسکین

ازهمون دوران نامزدی منو بابایی همش میگفت شما زودی واسم نوه بیارین،نایت اسکینآخه اون موقع عمو مهدی اینا یه پنج سالی بود ازدواج کرده بودن ولی قصد نینی دار شدن نداشتن، که شکر خدا زودی دست به کار شدن و آقا محمد پارسا به دنیا اومد نایت اسکینومادر جون بیخیال ما شد.ولی راستشو بگم هنوز بیخیاله بیخیالم نشدن، گاهی میگن که من دلم میخواد بچه شما رو هم ببینم

الهی من فداشون شم خیلی خوبن...

 

وای چقدر حرف زدم من  رفتم توی حس از بحث اصلی دور شدم ...

اینم عکسای اولین شاهکار...

 

niniweblog.com

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)