♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

نی نی جون...92.4.31

1392/7/9 15:00
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز درودنه خونه ما

خوبی تاج سر؟

مامانی امروز بعد یه شش هفت روزی اومده واست بنویسه، ازم دلخور نشو خوشچلم آخه اصلا وقت ندارم

کلاس قلاب بافی که رفتم همش درگیر بافتن شدم.نایت اسکین

یه روز درمیون میرم کلاس وظهر ها نماز ظهر میرم مسجد امام حسین نماز تا ساعت دو سه اونجام،آخه بعد نماز آقای حیدری کاشانی اونجا سخنرانی داره ماهم میشینیم پای سخنرانی.

منظورم ازما: مامان جونو خاله الهه با فسقلی تو شکمشه مامانم.

خب مامانم بگم واست از احوالات یه هفته گذشته که اول قشنگ ترین خبرو میگم که نینی خاله سمیه ی من به دنیا اومدنایت اسکین روز چهارشنبهنایت اسکین

الهی دورش بگردم اینقدر کوچولو که نگو دو کیلو همش وزنش بود وقتی به دنیا اومد.نایت اسکین

الهی بمیرمنایت اسکین امروز شنیدم که زردی تارا خانم (اسم دختر خاله من)رفته بالا دستگاه اوردن واسش تو خونه فرشته کوچولو مامان واسش دعا کن زودی خوب شه اخه خاله خیلی نگرانشه.استرس

مامانیت داره واسه این جوجه خانم لباس میبافه تا بهش کادو بده درگیر شدم اساس.

تموم شد عکسشو میذارم یبرات.

یکی از بافتنی های مامان به پایان رسید بالاخره ،بقیه همینجور نصفه موندن

یه کلاه که ماله پسرخالته عزیزم خیلی باحال شده دوسش دارم.نایت اسکین

 

 

اینم عکساش:

 


 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)