♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

ماه رمضان...92.4.21

1392/7/9 14:59
145 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

سلام عزیز دردونه مامان خوبی عسله من؟

مامان فدات شه که منو ناجور درگیر خودت کردی عزیزم

یه چند وقتی هست ناجور به فکر افتادم که اطلاعاتی واسه بچه  دار شدن به دست بیارم

یه حسی بهم میگه اومدنت نزدیکه البته تا یه سال دیگه ایشالله سال 93 عزیزم

دارم سعی وتلاشمو میکنم توی این یه سال خودمون رو آماده کنم واسه اومدنت چه از نظر معنوی وچه از نظر...

عزیزه مامان از بابایی که میپرسم ساله دیگه خوبه واسه دعوت کردن نی نی جواب درستی بهم نمیدهمیگه نمیدونم هرچی خدا بخواد...(ولی میدونم عاشقه بچه هاس حالا چرا بروز نمیده خدا میدونه ،ما که نفهمیدیم)

عشقم یه جوری مهرتو به دل بابایی بنداز که  مامانیت رو همراهی کنه توی این یه سالی که قصد دارم خودمون رو آماده کنم...نایت اسکین

بابایی اصلا باورش نمیشه که یه روزی میخواد بابا بشه خودت این باورو بهش بده ...

ماه رمضون اومد ،سه روزشم گذشت 

امسال ماه رمضون واسم خیلی متفاوته یه حس خیلی باحال دارم.انگیزه جدیدی هست که فکر کنم همش بخاطر شماست عزیزه مامان.

همش ازخدا میخوام شبهای قدر که سرنوشت یه ساله بعد ادما رقم میخوره ،خدا تورو  بذاره تو دامنم وماه رمضون بعدی شما رو داشته باشم تو دلم...

 

خدایا به همین ماه با برکتت قسمت میدم

که چشم انتظارمون نذاری واسه داشتن یکی از فزشته هات...نایت اسکین

خدایا من میترسم نایت اسکیناگه قرار باشه منو با نینیم امتحان کنی ،

و لایقمون ندونی واسه پدرو مادر شدن...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)