♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

3روز مونده تا تولد بابایی...92.5.14

1392/7/9 15:02
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دردونه مامان

خوبی فسقلی من؟

چخبرا؟خوش میگذره اون بالا بالاها نفسم؟

مامان جونم 17 مرداد تولد بابا علی هستش ، دومین تولدیه که منو بابایی ماله هم شدیم و من میخوام واسه بابایی تولد بگیرم

پارسال حسابی واسش ترکوندم وحسابی غافلگیر شدsmile

اما امسال نمیدونم چیکار کنم تا متفاوت بشه ذهنم خیلی درگیر شده که چجوری بابا رو غافلگیر کنم

روزا تندوتند دارن میگذرن ومن هنوز....

عشقه مامان کاش همه چی همون جوری که ما آدما میخواییم پیش میرفت...

خداکنه ساله دیگه همون جوری که خودمون میخواییم شما رو دعوت کنیم شما بیای و من کادوتولده ساله دیگه بابایی خبر اومدن شمارو بهش بگم

مامانم ناز نکنی واسمون تا خواستیمت زودی بیای عزیز درونه من...

 

خدا خیلی ازت ممنونم واسه این خوشبختی که منو لایقش دونستی...

خدایا روزی هزار بار شکرت واسه همه چی....

شکرت خدا....01600000

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)