♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

پیراهن دخملی92.5.4

1392/7/9 15:00
229 بازدید
اشتراک گذاری

 totalgifs.com sarah-kay gif gif 21.gif

 

 

سلام عزیزه مامان

مامان امروز اومدم تا دومین شاهکار هنریمو بهت نشون بدمنایت اسکین

یه پیراهن و تل مو بافتم که قرار بود بدم به دختر خاله سمیه تارا جون(اسمش از غزل به تارا تغییر یافت)کلا به نام تارا کاموا خردیم وبه سن خودش بافتمش ولی وقتی تموم شد نتونستم ازش دل بکنم به بابا علی گفتم نمیدمش به تارا باشه واسه دخملی خودم آخه خیلی ناز شده ....تازه پاپوش هم دارم میبافم که هنوز تموم نشده،مهمونی های ماه رمضون  به آدم فرصت نمیدن که خونه بمونیم تا تمومش کنم...

خودت نگاش کن قضاوت کن ؟؟؟؟من که خیلی دوسش دارم وتعریف از خود نباشه دیگه پاک هنرمند شدم....

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)