♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

روزهای پایانی انتظار93.9.3

1393/9/3 10:57
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان خوبی?

جات راحته عشقم?

الهی مامان به فدات که دیگه داره به دیدنت نزدیک میشم...وای باورم نمیشه فقط 22روز دیگه مونده ان شاالله عروسکم...

یعنی قراره بپری بقلم خوشچلم...

الهی دورت بگردم من همه ی زندگی من،مامانم سالم و صحیح بدون هیچ مشکلی بیا به این دنیا که خیلی ها چشم انتظار اومدنت هستن....

وای باورم نمیشه عشقم اگه بدونی بابایی چه بی طاقت شده واسه اومدنت،بدتراز من شده...

خداروشکر همه چی خوبه و هیچ مشکلی ندارم...

اگه خدا بخواد دیگه اتاقت هم داره کامل میشه،ولی حیف که نت ندارم واست عکساشو بزارم به یادگاری....

عشق مامان خیلی مراقب خودت باش و چشم انتظارمون نزار نفس دوست داشتنی من....

هفته 37

پسندها (1)

نظرات (0)