♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

لحظه های انتظار93.9.12

1393/9/12 0:0
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک منبوس

خوبی خوشچلم؟

الهی مامان به قربونت که داریم میرسیم به لحظه های آخر یکی بودنه من وشما عشقم....

وای دل توی دلم نیست نفسم واسه در آغوش گرفتنت اگه خدا بخواد کمتراز 13 روز دیگه اومدی به به این دنیا...

خداروشکر هیچ مشکلی نداریم نه من ونه شماعزیز دردونه...الحمدلله میتونم طبیعی زایمان کنم وحشتناک ترین درد ؛درد زایمانه ولی من دارم انتظار میکشم هرچه زودتر دردام شروع شن؛میگن دردا معمولا شبا شروع میشن هرشب که میرسه از خدا میخوام که امشب دیگه دردا بیان سراغم و فرداش عشقم بیاد بقلم ولی خبری نیست که نیست....

مامانم اونجا جات خوبه که نمیخوای بیای ؟میدونم هنوز وقت داری تا توی دل من جاخوش کنی ولی طاقت من تموم شده و دلم میخواد هرچه سریع تر بیای نفسم....

بیاااااااااااااااااااااا عشقم چشم انتظارم نزار،همون جوری که شکرخداچشم انتظارم نزاشتی و زودی اومدی توی دلم...

جونم واست بگه که اتاقت رو به اتمام وای اینقدر ناز شده که نگو....دست بابایی درد نکنه که سنگ تموم گذاشته واسمون هرچی خواستم سریع واسمون تهیه کرده...

مامانم هم که حسابی ترکونده واسه سیسمونی فداش شم من چجوری جبران کنم نمیدونم...خدا حفظش کنه واسمون که کل زحمتامون افتاده گردنش...

نفسه من وارد هفته 39شدیم زودی بیا که منتظرتم عروسک من....

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا مامان فنچی
12 آذر 93 22:55
ایشاا.. به سلامتی زایمان کنی .عزیزمی ما هم منتظریم نی نی خوشگلتو ببینیم