♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

اوج خوشبختی....92.7.9

1392/7/9 15:12
652 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عشق مامان  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دردو بلات به جونم خوشچل  من  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

وای مامانم چقدر دعوت کردن شما پیش نیاز میخواد و سخته تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی وای خدایا ،اصلا فکرشو نمیکردم آمادگی واسه فرستادن دعوت نامه ی شما اینقدر سخته.... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

از توی کتاب خانواده و تربیت مهدوی که نوشته مرتضی آقا تهرانی و محمدباقر حیدری کاشانی هستش یه چیزیایی خوندم مثل مراقبت های پیش از دعوت کردن شما....که چهل روز قبلش باید یه سری کارها انجام بدیم :

مثل مراقبت چهل روزه برمحور عمل به واجبات و ترک محرمات وانجام مستحبات و خیلی چیزای دیگه...که باعث خدایی شدن ورنگ وبوی الهی گرفتن وتاثیر گذاری معنوی بر پاکی روح نوزاد میشه...

یا مثلا در این چهل روز توسلات ویژه به امام عصر،خوندن چهل صبح دعای عهد وخوندن بقیه زیارات ائمه و.....ومطالب دیگه ای خوندم از نظر سلامت جسمی چقدر کار باید کرد...اسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

اینارو واست مینویسم تا بدونی که ما واسه داشتنت خیلی کارها کردیم تا شما بهترین بشی از همه نظر جوری باید بشی که ما به داشتنت افتخار کنیماسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

مامانم خیلی مراقب خودت باش نکنه خطایی کنی و باعث سر افکندگی منو بابایی شی.اسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

ما همه تلاشمون رو میکنیم که شما خوب تربیت شی وفردبا ایمان وبا خدایی بشی عزیزه من...

 

 وای عزیزم نمیدونم کی میای توی دل مامان نمیدونم بابایی کی تصمیم داره به قولش عمل کنه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیوشما رو رسما دعوت کنیم به زندگیمون نمیدونم توی درس و دانشگاه من شما هستی تو دلم یا نه ولی میدونم اگه بیای خیلی وضعیت ما عوض میشه مخصوصا من  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآخه میدونی چیه؟

راستی اول از همه بگم که به طورجدی کلی ذهن منو درگیر خودت کردی ،از زمانی مهرتو انداختی دله بابایی وهواییش کردی واسه داشتنت

امروز که داشتم از دانشگاه میومدم خونه توی فکر این بودم که اگه شما توی دلم بودی الان  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیچیکارا باید میکردم چیکارانباید میکردم مثلا توی اتوبوس باید خیلی مراقب شما نخودی مامان باشم تا طوریت نشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.یا آهسته آهسته راه برم مبادا شما اذیت شی آخه امروز خیلی تند راه میرفتم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتا به کلاسم برسم،یا مثلاحتما خوردنی توکیفم باشه و مرتب یه چیزی بخورمhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hallcandysmile.gif تا عشق مامان گرسنه نشه.یا مثلا نفسم رو زیاد خسته نکنم و خیلی چیزای دیگه

کلا به طورواقعی توی رویای داشتنت هستم این روزا...

امشب که ازپیش محمد پارسا اومدیم خونه به بابایی میگم من دلم میخواد نی نی خودمون رو بقل بگیرم شما چی دلت نمیخواد الان نی نی مون بود میگه آره وای اینقدر ذوق زدم پریدم بقلش و کلی قربون صدقه اش رفتم وبوسیدمش که اینجوری گفت ....smileآخه هیچ وقت نمیذاشت من بحث نی نی پیش بکشم وای خیلی حس قشنگی باید باشه یه وروجک توی خونه ات اینورواونوربره وباهاش بازی کنی....

مامان قربونت بره که نیومده کلی منو عاشق خودت کردی عزیزدودونه....

Gifs Animés je taime 71 

سه شنبه 92/7/9


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
9 مهر 92 19:59
چقدر خوبه که راحت تونستی این کار رو بکنی نمیدونستم که میشه!

عززززززززیزم...مبارک باشه

خوشحالم که احساس راحتی میکنی

دوستت دارم



ممنونم عزیزم
اصلا توی وبم راحت نمیتونستم چیزی بنویسم
ایشالله که اینجا بتونم
فدات شم من عزیزم
سولماز
9 مهر 92 23:02
خونه جدید مبارکه عزیزم
چرا عوضش کردی ؟؟؟؟
رمزو برات گذاشتم


ممنونم عزیزم
ازکجا آدرس اوردی؟
واسه خاطر اشنایان
سولماز
10 مهر 92 0:00
توی آخرین وبلاگای به روز شده دیدم
ایشالا اینجا دیگه راحت باشی


ممنونم عزیزم
دعاکن واسم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
10 مهر 92 8:30
خونه جدید مبارکــــــه
اسم لینک ما رو هنوز ندرستیدی چیا


فدات شم عزیزم ممنونم
چشم الان درستش میکنم شرمنده
خواهرفرناز
10 مهر 92 10:16
عزیزم خوش حالم که به دردت خورد
راستی به ماهم رمز میدی؟


ممنونم خانومی
کل وب رو عوض کردم من رمز دار نیست....
مامان اینده یه فسقلی
11 مهر 92 0:57



فدات شم من مهربوووووووووووووووووونم
نیلوفر
11 مهر 92 7:20
آخی عزیزم...چه حس قشنگی داری
انشاالله نی نی زودی میاد تو دلت


ممنونم نیلوفر جونم
تا ابددونفره
11 مهر 92 17:39
سلام عزیزممبارک باشه همه چیخونه نو..حس نو وخلاصه همه چی.ایشالا به آرزوهاتون برسین


سلام خانومی
ممنونم عزیزم
ایشاااااااالله....
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 مهر 92 12:43



من عاشِقتم میدونی؟
اب نبات
13 مهر 92 14:12
سلام عززززیزم خانه نو مبارم ان شالله هر چه زودتر خاطرات شیرین بارداری تو بنویسی...عزیزم برو خصوصی


عزیزم فدات شم من ممنونم....
رها
13 مهر 92 14:35
ای جونم
خیلی کار خوبی کردی
ایشا... که همیشه شاد باشی اشما جونم
دلمم واست خلی تنگ شده بود خانومی


فدات شم من رها جونم
آره الان دیگه راحتم اینجا
قربووووووونت برم من مهربونم
زهرا مامان فنچی
16 مهر 92 7:47
وای عزیزم . این نی نی وبلاگ با دل ما چه ها که نکرده ؟!!

شاد باشی گلم

واقعا همه چی زیر سرنی نی وبلاگه اصلا.....