♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

دلم تنگه...92.613

1392/7/9 15:07
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به فسقلی خودم

این روزا مامانیت یه جوری شده

اصلا دل ودماغ هیچی ندارم

یه جوری شدم

اصلا دلم نمیخواد خونه بمونم تا بابایی از سر کار میاد خونه استراحتی کرده نکرده مامان شروع میکنه به غر زدن که بریم بیرون من دلم گرفته

هیچ اتفاقی نیوفتاده هیچی نشده ها ،ولی نمیدونم این حس وحال از کجا اومده؟؟؟؟

بنده خدا بابایی اصلا هیچی بهم نمیگه همه کاری میکنه تا من از این حال بیام بیرون یکیش مثل امروز اصلا نخوابیده بود از خستگی نمیتونست رو پا وایسه ولی منو برده بیرون جات خالی بلال واسم خرید کلی سربه سرم گذاشت ولی تا دوباره اسم برگشتن به خونه میشه حاله مامان گرفته میشه تا حدی که بغض گلومومیگیره واشک توچشام جمع میشه

نمیدونم چرا اینجوری شدم؟بدجوری افتادم تو فاز بهونه گیری....


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)