♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

یاد شما دردونه مامان91.12.25

1392/7/9 14:32
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

خوبی دردونه من؟

این چند  وقته بدجوری  دلم هواتوکرده آخه خاله الهه حامله است،منم خیلی دلم میخوادشمابیای پیشم وفقط قربون صدقه شما برم نی نی خوده خوده خودم ....فدات شم من الهی عمره مادر

دلم میخواد مثل این نی نی شما بخوابی منوبابایی بشینیم فقط نگات کنیموقربونت بریم

امروز ظهربامامان جونی ناهار رفتیم بیرون خاله الهه اینا نبودن جایی دعوت بودن ما سه تا تنهابودیم توپارکه یه عالمه نی نی بود که ماهم یادشما کردیم فدات شم من که وقتی شمابیای با بابایی میری سواره وسایل بازی میشی و من همش ذوق میکنم که( ماشاا... )چه پدروبچه باهم خوشن ....قربون جفتتون برم من تموم زندگیمین شماوبابایی

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)