♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

خدایا شکرت واسه همه چی...91.12.26

1392/7/9 14:33
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسه مامان

اومدم یه خبر بهت بدم درکل خبرخوشیه ترسی که داشتم برطرف شد

کیستی که تودلم بود خطرناک نیست هیچ آسیبی به شما نمیرسونه

امروز رفتم دکتر سونورونشون دکتر دادم گفت مشکلی نداری فقط تادو ماه باید قرص ال دی بخوری

قرص ال دی باعث جلوگیری از بارداریه

یکم ناراحت شدم آخه خاله الهه گفته بود اونایی کیست دارن نباید پیشگیری کنن ازبچه دار شدن منم خوشحال که برم دکتر ،دکتر میگه که باید بچه دار بشین ومن میام به بابایی میگم باید نینی دار بشیم ولی دکتر گفت خطری نداره این کیست ها

مامان حتما الان میگی شما که اینقد نی نی دوست دارین چرا نمیارید یه دونه؟

دلایلشو واست میگم:

 فدات شم مامانیت الان ٢٢سالشه بابایی٢٥ سال واسه هردومون زوده خودمون نی نی هستیمniniweblog.com

بابایی دانشجو ارشد معماریه،مامانیت کارشناسی معماریniniweblog.com

اول زندگیمونه تازه ٨ماهو٢٣روزه ما اومدیم زیر یه سقف

درگیر خونه سازی هستیمniniweblog.com

درسته همه میگن خدامیرسونه ولی یکم آدم استرس میگیره

حس میکنم بچه داری سختهniniweblog.com

ولی با همه ی این گفته ها بدجوری دلم میخواد خیلی زود بیای پیشمونniniweblog.com

فقط دلم میخواد زمانشو خدابهم بفهمونه که الان وقتشه چون اگه خدابخواد همه ی مشکلات حل میشه تمام موانع برطرف میشه

خدایا خودت بهترین عیدی رو بده بهمniniweblog.com

خدا جووووونم خیلی دوست دارم هوامونو داشته باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)