♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

عشق یهویی بابایی....92.2.29

1392/7/9 14:49
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فنچک مامان

خوبی عسلم؟

باباجونیت یکشنبه ٩٢.٢.٢٩ منو اساس قافلگیر کرد .

 

وای مامانم اینقده باحال بود که کلی کپ کردم.

 

اونروز من روزه گرفته بودم ظهر از دانشگاه اومدم خونه خوابیدم خواببه بابایی هم smsدادم که حالم اصلا خوب نیست وشما شرکت ناهارتو بخور.کلی پیله کرد که چطوری منم مجبورشدم لو بدم که روزه گرفتم حالا بابایی وحشتناک گیر داده بود که باید بخوری روزه ات رو.

اولش کلی دعوا که توهنوز سرماخوردگیت خوب نشده چرا روزه گرفتی؟ 

اونم بدون سحری خلاصه بماند که زور با مامانیت بود و بربابایی پیروز شدم.

بعداز پیروزی خوابیدم اونم چه خوابه باحالی...

ظهر ساعت سه که بابایی اومد در زد بیدارم کرد وفقط تونستم دو ساعتی بخوابم.

و اما سورپرایز...

وای وقتی درو باز کردم یه گلدون خیلی خوشچل از در اومد تو .وای مامانی یه گله شمعدونی ازنوع آپارتمانی با گل هایی تو مایه ها صورتی رنگ خیلی دوسش دارم

کلی واسه گله لاو میترکونمزبانکده محصل وبابایی فقط بهم میخنده..

به گله میگم نی نی من... 

 

اینم عکس گلدونه نی نی نام ،مامانیت...

 

 

دستت بابا جونی درد نکنهزبانکده محصلخیلی دوست دارم علی جونه من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)