♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

تک رقمی شدن روزای انتظار93.9.17

1393/9/17 17:00
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آلوچه باغ بهشتم...

خوبی نی نی قشنگه? خوشی?

عروسک کوچولو قصد نداری بیای نه?

دیشب یه نشونه هایی از اومدنت بودکه من کلی ذوق کردم با اینکه درد داشتم و یه چیزتوی دلم میگفت امشب میای دیگه ولی خبری نشد که نشد....

فسقلی من فردا نه ماهت هم کامل میشه بیا و دل بکن از اوندنیای تاریک و کوچیکت نانازی من...

نفسم من دیگه بی طاقت شدم بلیط اومدن بگیر از خدا جون وبیا بقلم...

بدجور چشم انتظارتم ثمره زندگیم بیااااااااااااااااااااا...

هفته39

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان هدی
17 آذر 93 21:24
چقدر خوبه که همه دوستان می خوان طبیعی بیارن. من یکی که اصلا نه دلشو داشتم نه حوصله انتظار کشیدن رو. موقع دنیا اومدن نی نی حتما حتما واسه من دعا کن. زایمان راحت و خوبی داشته باشی عزیزم.
مامانی
19 آذر 93 12:32
سلام مامان فسقلی ...ایشاا...به سلامتی ...سری هم به ماا بزن