♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

دلتنگی

1393/5/17 21:45
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عروسک مامان...

خوبی خوشکلم...

وای عاشق اون وول خوردناتم که وقتی وول میخوری خدا دنیا رو بهم میزه اون لحظه

قشنگ ترین حسی که یه زن میتونه تجربه کنه وول خوردن یار تو دلی شه....

وای که چقدر سخته بدون اینترنت بدون

دلم لک زده بیام واست بنویسم ولی با نت همراه اول نمیشه...

مامانم خداروشکر تا اینجامشکلی واسمون پیش نیومدهو تو صحیح و سالم هستی...

هنوز جنسیتت رو نمیدونم چیه ولی واسم فقط سلامتیت مهمه خوشچلم....

ورود به ماه ششم زندگیت مبارک نفسم....

خدایا نی نی مون رو به خودت سپردم مراقبش باش....

راستی کوچولو دوست داشتنی من امروز تولد بابایی بود وتو کلی خودتو واسش لوس کردی وقتی کنارش نشسته بودم انچنان وول میخوردی که قشنگ از روی لباس حس میشد....

باباعلی جونم تولد هزاران بار مبارک.....بوووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
18 مرداد 93 1:34
عزیزم خدارو شکر که حالتون خوبه.خوش به حالت که تونستی این حس رو تجربه کنی....عزیزم زودتر برو ببینیم نی نیمون چیه...تولد شوهری هم خیلی مبارک باشه..
مامان هدی
19 مرداد 93 11:39
آآآآآآخی. سلام چه عجب اومدین شما؟؟؟؟ آره واقعا موافقم حس خیلی زیبایی هست. اما این روزها اینقدر زور دختر ما زیاد شده که پدر آدم در میاد اما وااااقعا مزه میده. من که کلی قربون صدقه اش میرم. به نظرم نی نی تون پسر باشه.آخه من دیرتر حرکاتش رو احساس کردم نسبت به شما. البته هر چی باشه سالم و صالح و ناز و تپلی باشه
بــــــــــــاران
19 مرداد 93 13:58
سلام کم مونده شاخ در بیارم چرا تا الان نمیدونی جنسیتشو؟مگه سونوی آنومال نرفتی دختر؟