♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

اولین ساله یکی شدنه مامانوبابا...92.4.2

1392/7/9 14:56
266 بازدید
اشتراک گذاری

            /                   /        

 


  

 نایت اسکین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 نایت اسکین

 

نایت اسکین

 

 

Valentine smiley 126Valentine smiley 126Valentine smiley 126Valentine smiley 126

 

  

 

 

 

                             

 

زبانکده محصل

 

 

 

 

با تو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است

 

ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو


را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم


ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد


سالگرد ازدواجمان  مبارك بر هر دومان...

 

 

 

 

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم


با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست


سالگرد ازدواجمان مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام عزیز دوردونه  مامان

خوبی عزیزم؟مامان که خیلی خوبه

امروز قشنگ ترین روزدنیاست واسه مامانوبابات نفسم    

میدونی چرا؟

حتما میدونی

امروز اولین سالگرد ازدواجمونه عزیزه دلم

یه سال گذشت به یک چشم بهم زدنی

یه ساله پراز خوبی وخوشی

یه سال باقهرو آشتی

خیلی زود گذشت

نفسه مامان تو این یه سال واسه من بهترین ساله زندگیم بود

بابا علی بهترین شوهر دنیاست

امیدوارم بهترین بابای دنیا هم باشه

حتما هست

توی همه چی بهترینه

خدا حفظش کنه واسه منو تو فسقلی من

 

راستی نفسه من اون عکسه دستها ، دست منو بابایی ، شب عروسیمونه

اونم کارت عروسیمونه نایت اسکین

یکی یه دونه جای شما خالی توی اولین جشن و پای کوبی مامانوبابانایت اسکیننایت اسکین

 

خدایا شکرت واسه همه چی  

 خدایا شکرت واسه تموم نعمت هات

خدایا شکرت واسه خوشبختی من

خدایا شکرت واسه داشتن علی

خدایاشکرت واسه داشتن  خانواده دوست داشتنی

 

 

 

 


ب.ن: بابای فسقلی:

خدا یه فرشته داده به بابایی اونم مامانته که هر چی از خوبیاش بگم کمه جونم میره براش...

از هر چی تو این دنیا بیشتر دوست دارم با اومدنت معنی زندگیم عوض شد بهترین موهبت خدا

انشالله بقیه عمرمون مثل این یک سال باشه

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم ....

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)