♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

دلتنگی مامانیت......92.1.28

1392/7/9 14:39
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم

امروز حاله مامانت بدتراز همیشه است

باباییت رفت بازCute smiley 017

بابایی رفت دانشگاه یه شهر دیگه دوراز مامانیت

وای که تمام غم عالم تودلمه دارم دق میکنمCute smiley 011

اصلا نمیتونم دوری باباییت رو تحمل کنمCute smiley 036 ،جمعه برمیگرده ولی واسه من دوریش سخته کور شدم بسکه اشک ریختمCute smiley 046

خدایا دلم تنگه تنگه......Cute smiley 016

 

[تصویر:  y8aluoc39c2zitsb1f0d.jpg]

 

دلت تنگ  که باشي ، تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ،
و لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد
تو دلت تنگ است...
دلت برای همان یک نفر تنگ است...
تا نیاید... تا نباشد... تو هنوز دلتنگی...  
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)