♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

چهارماهگی 94.1.20

1394/1/20 1:32
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من

الهی من فدات شم خوشچلم که داریم به چهار ماهگیت نزدیک میشیم دنیای من

فقط چهار روز دیگه مونده...

وای عسلم شدی بهترین سرگرمی این روزای منو بابات کلی باهات عشق میکنیم عزیزم وهمیشه از ته دل ارزو میکنیم که خدا به تموم منتظرای غالم یه نی نی بده ان شاالله..

عشق من امسال به یمن بودن تو منم مادرم و جمعه روز مادره و تو بهترین و عزیزترین هدیه ای هستی که خدا بهم داده..

بگم از حالو احوالت نفسم که کامل منو بابایی رو میشناسی وکلی ذوق میکنی ما رو میبینی گاهی اوقات با دیگران غریبی میکنی و مکافاتی داریم ما وقتی جایی میریم...

این روزای اخر سه ماهگی داری سعی میکنی غلت بزنی و به شکم شی...به پهلو میشی ولی نمیتونی هنوز بچرخی..

دوشنبه باید بریم واکسن چهار ماهگیت رو بزنیم که ان شاالله اذیت نشی و عواقبی نداشته باشه واست..

خیلی دوست دارم و از خدا خیلی ممنونم که تورو بهم داد..

راستی نفسم دقیقا یک سال شده که تو رو دارم

پارسال بیستم فروردین ازمایش دادم واز حضورت مطمئن شدیم...

ممنونم ازت که هستی فرشته کوچولو من...

عشقم اینجا شصت روزته...

پسندها (7)

نظرات (5)

پریسا
20 فروردین 94 11:03
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان هانیه
20 فروردین 94 12:54
سلام عزیزخاله 4ماهگیت مبارک به منم سربزن
Mah
22 فروردین 94 16:04
سلام عزیزم. سال نو با تاخیر مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
مامان هدی
22 فروردین 94 17:41
چه عججججــــــــــــــــــــــــب پیداتون شد. هزار ماشالله. چه عروسکی شده. چشم بد دور. چه سلیقه خوبی واسه عکاسی دارید. کار خودتونه؟؟؟ خیــــــــــــــــــلی ناناسه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم روم سیاه صلا فرصت پیدا نمیکنم و اندکی تنبلی سلامت باشی گلم اره عزیزم دنبال مدل های خاصم واسه عکس گرفتن
kosar
24 فروردین 94 18:24
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.