♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

انتهای هفت ماهگی93.7.14

1393/7/14 13:27
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق بی انتهای مامان

وای فرشته کوچولو من داریم به پایان هفت ماهگی میرسیم و فقط دوماه میمونه تا لحظه دیدار ان شاالله...

بگم واست از این روزا....که خونه جدیدمون خیلی خوبه ولی تنها بدیش اینه که هنوز نتونستیم اینترنت بگیریم خط تلفنمون مشکل داره...

خیلی حیف شد توی دورانی که نی نی وبلاگ رو مخصوص منو شما بود نتونستم بیام از خاطراتت بنویسم....

جونم واست بگه که سیسمونیت هم کامل شد تخت و کمدت هم اومد واتاقت کامل شد فقظ حضور خودت رو کم داره که ان شاالله صحیح و سالم سرموقع بیای...

وای مامان فدات شه کلی حرف دارم واست ولی وقت نی اخه الان اومدم شرکت بابایی و از نت اونجا دارم استفاده میکنم دیگه کم کم بایدد بریم خونه....

نفسم مراقب خودت باش هفت ماه به خیرو خوبی گذشت این دوماه هم ان شاالله میگذره میپری میای بقلم عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عسلم........بووووووووووووووووووووووووس

عشق مامان الان 30 هفته ای...

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان هدی
16 مهر 93 21:13
ااااااااااااااای جانم. نی نی شما تقریبا 5 هفته از دخمر ما کوشولو تره. انشالله هر دوتاشون سالم باشن. همه نی نی ها مبارکت باشه مبینا جون به خوشی ازوسایلت استفاده کنی خاله
غزاله
19 مهر 93 21:49
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
اشراق مامان علیرضا
22 مهر 93 18:29
سلام ان شاالله که به سلامتی بیات مبینا جون
فاطمه
4 آبان 93 14:38
عزیزه دلم مبارکش باشه وسایل هاش با شادی و لذت استفاده کنه انشاالله . عزیزم عکسایه اتاقه گل دخمل و بزار که ماهم ذوق کنیم خوب .
sanaz
9 آبان 93 1:04
Salam asma joon Kojaee khanum Biya ye khabar az khodet v nini bede Key be 2nya miyad??