♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

دومین دکتر فسقلی93.2.8

1393/2/13 12:26
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رویای درآغوش من

قربونت برم من که دیگه نباید توی رویا باهات صحبت کنم و الان از همیشه بهم نزدیکتری مامانم تا دلم هواتو میکنه دستم رو میزارم روی شیکمم و کلی قربون صدقه ات میرم وخدا رو شکر میکنم واسه بزرگترین نعمتی که بهم داده....

خب مامانم جونم واست بگه که دوشنبه هشتم اردیبهشت رفتم دکتر برای انجام سنوگرافی وتجویز دارو واسه تهوع که دارم.http://mahsae-ali.blogfa.com

توی مطب بعد ازدوساعت حیرون شدن بالاخره نوبت ماشدورفتیم داخل مطب  ازحالو احوال پرسی بگذریم یکراست رفتم خوابیدم روی تخت و بابایی هم روبروم نشسته بوددکتراومد واسه پیداکردن قلب کوچولوت 

منم یه چشمم روی بابایی بود اون یکی هم روی صفحه مانیتورواسه دیدن شما فسقلی ،استرس کل وجودمو گرفته بود خانوم دکتر هی دستگاشو میبرد اینور دلم هی اونور دلم و هیچی نمیگفت منم کلافه شده بودم از این همه سکوت وجابجایی دستگاه تا بالاخره دکتر لب به سخن گشودن وگفتن که من جنین رو میبینم ولی قلبشو نه...منو میگی انگار یه پارچ آب سرد ریختن روسرم ودنیام رو سرم خراب شد و اشکام همین جور می ریختن تا چشمم به بابایی افتاد دیدم رنگ از روش پریده دیگه  هیچی نمیشنیدم تا اینکه یهو یادم اومد یکی از دوستام سنو داخلی کرده واسه دیدن قلب نی نیش،منم به دکتر گفتم نمیشه سنو داخلی کرد که اونم موافقت کرد وباز دست به کارشد منم چشماموبسته بودم و فقط آیت الکرسی میخوندم که خیلی طول نکشید که دکتر گفت اینم قلب فسقلی شما وای مگه اشکام میذاشتم من ببینم فقط یه لکه سیاه دیدم که خیلی تندترازاونی که فکرشو میکردم داشت بالا وپایین میشد...

مامان الهی قربون اون ضربان قلبت بشه نفسِ من....

دکتر گفت همه چی خوب وعالیه و نی نی کوچولوتون الان شش هفته و چهار روزشه...Gun Touting

عزیزدردونه مامان خیلی مراقب خودت باش نفسم مامان بدون تو میمیره عشقم...

 

 

تمشک کوشولوی یک سانتی الان هفت هفته و دوروزه که تو دله مامانی...http://mahsae-ali.blogfa.com

پسندها (2)

نظرات (8)

فریبا
13 اردیبهشت 93 23:16
خدارو صد هزار مرتبه شکر الهی که سالیان سال قلب کوچولوش واست بزنه و خدا برای همیشه بهتون ببخشه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی عزیزم دعــــــــــاکن واسمون
فاطمه ع
14 اردیبهشت 93 11:53
مبارکه عزیزم انشاا.. تا آخرش همینطوری سالم وسلامت بیاد بغلت
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم ان شاالله التماس دعا
باران
15 اردیبهشت 93 11:19
مبارکههههههههههههه عزیزم الهی همیشه وهمیشه زیر سایه پدر ومادر قلب نازنینش بزنه/واسه منم دعاکن
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزم سلامت باشی خانومی ان شاالله فسقل شماهم صحیح وسالم بپره توی اغوشت.... محتاجم به دعـــــــا
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
18 اردیبهشت 93 18:02
ای جااانم چقدر شیرین توصیفش کردی تمشک کوچولوو ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلتون
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شاالله صحیح وسالم بیاد
نــگاری
19 اردیبهشت 93 0:12
امان از دست این دکترا منم تو دوران بارداریم یه شوک اینجوری داشتم خدا رو شکر که سالمه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فقط سکته میدن کاره دیگه ای نمیکنن که.... اره خداروشکر
خواهرفرناز
21 اردیبهشت 93 0:20
خوب دیگه به سلامتی مبارکه زود باش شیرینی بده.....شدیدا دلمون شیرینی میخواد ......بدو منتظریم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی عزیزه دلم چی میخوای? حون بخواه تو واسه سلامتی فسقل من دعا کن شیرینی چه قابل داره
تا ابددونفره
22 اردیبهشت 93 1:34
خداروشکر.به سلامتی
مامان مینا منتظر
23 اردیبهشت 93 17:40
خدا رو شکر که همه چی خوبه عزیززززززم