♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

یه سالگی وب92.12.7

1392/12/7 12:26
534 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com moreheads gif gif 82.gif

 

سلام فرشته کوچولو مامان

خوبی عزیزم؟

امروز یه سال شد که مامان واست وبلاگ درست کرده...پارسال همین روزا بود که یکی از دوستام بهم پیشنهاد داد که توهم واسه فسقلیت وبلاگ درست کن...Computer

منم ازاونجایی که عاشق نی نی ها هستم اینجا شد بهترین جایی که یه عالمه نی نی توش هست.شد بهترین سرگرمی واسه من...

وقتی برگشتم به اولین پست وبلاگم وتمام مطالبم رو خوندم، اونروزا آرزوم بودکه عید سال آینده یعنی امسال شما عشق من توی دلم جوونه زده باشی،ولی حیف نشد که بشه فدات شم...

یعنی بابایی نمیخواد نه اینکه شمارونخواد نه،بهم میگه صبرکن بریم خونه خودمون اون موقع فسقلیم رو دعوت میکنم هرچی ازمن اصرار ازبابایی انکار...

بگدریم خواست خداست دیگه تا خدا نخواد نمیشه..

پروردگارا همیشه همین جوری هوامون رو داشته باشید راضیم به رضای شما خداجونم...

خب مامانم، جونم واست بگه که باز حالوهوای عید اومده.بوی بهارمیاد.

خیابونا شلوغ همه سرگرم خرید کردن هستن..94919_shopping.gif.همه درگیرخونه تکونی ودرتدارکات سفره هفت سینشون...

روزهامثل برق وباد میگذره صبح که با بابایی داشتیم صحبت میکردیم بابایی گفت وای امسال هم تموم شد چقدر زود گذشت سال92...واقعا خیلی زود گذشت ..پیرشدیم رفت...

دیگه منم کم کم باید به فکر سفره هفت سینمون باشم هیچ طرح مد نظرم نیست

خداروشکر امسال خونه تکونی ندارم ؛خوش به حالم شده اساس ؛آخه اگه خدا بخواد دو-سه ماه بعد عید خونمون آماده میشه و اسباب کشی داریم دیگه حسش نیست این خونه رو تروتمیز کنم

عزیزِ دلم بابایی رو راضی کن عید سال آینده شمارو داشته باشیم به خدا بگو مهرتوبندازه توی دلش و نی  نی بخواد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

sanaz
8 اسفند 92 0:05
Asma joon shoma axe maeen Vase nini hamsari esrar man enkar Vali kheili hese khubie ishala kheili zud tajrobash koni Man az khoda mikham sale dg eid ninit tu baghalet bashe na tu delet 1salegie webet mobarak
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم اخه چرا؟ وای من عاشق نی نی هستم اگه به من بود دلم میخواست همون ماه اول ازدواجمون نی نی رو دعوت کنیم...ولی حیف...
خواهر فرناز
10 اسفند 92 16:20
Ishalaaaaa
مامان مانلی
11 اسفند 92 16:11
انشالله هرچی خیره پیش بیاد کاش میشد منم خونه تکونی نداشتم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلامت باشی عزیزم... آخی جونم....
سولماز
13 اسفند 92 0:18
1سالگیه وبلاگت مبارکه اسما جونم ایشالا سالیان سال از روزهای خبت اینجا بنویسی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربونت برم من عزیزم.... ان شاالله...
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
13 اسفند 92 11:11
یک سالگیه وبلاگت مبارکه
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیــــــــــــزم.....
تارا
16 اسفند 92 15:55
سلام عزیزم الهی... کلی گشتم ببینم اسم نی نی چیه و ببینمش.... خوش اومدی گلم...
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام خانومی ممنون که اومدی... نینی نی فعلا....
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 اسفند 92 15:04
1 سالگی وبلاگ مبارک باشه عزیزززززززززززززززم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربــــــــــــــــــــــــونت
سودابه
18 اسفند 92 14:55
خوش به حالت که خونه تکونی نداری.....یه سالگی خونت هم مبارک
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
وای اره حس خوبیه ممنونم گلم
مائده
20 اسفند 92 11:47
عزیزم یکسالگی وبلاگت مبارک ایشالله سال 93نی نی خوشمل تو دلت داشته باشی خونه جدیدتون هم مباللللللللللللللللللک
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم خانومی ان شاالله... قربونت برم ممنونم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:41
مبارک باشه ....
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربــــــــــــــــــــونت
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:36
سلام دوست ِ عزیزم... دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش عید رو بهت تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزه دله من بانو ممنونم خانومی
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
26 اسفند 92 12:07
با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان پیشاپیش عیدتون مبارک اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فداتون بشم من ممنونم عزیزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
27 اسفند 92 2:03
یک سالگیه وبلاگت مبارکه اسما جونم
مائده
27 اسفند 92 12:44
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
وای متشکرم خانومی
سولماز
28 اسفند 92 9:50
سلام عزیزم بهترینارو براتون آرزو میکنم و امیدوارم همیشه لبتون خندون و تنتون سلامت و جیبتون پر پول عیدت مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/85004335594484271002.jpg
مینا (دلنوشته هایی برای دلبندم )
14 فروردین 93 17:52
سال نو مبارک عزیزززززززززززززززززززم