♥مبینا گلی♥ ♥مبینا گلی♥، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ღ♥دخترک پاییزی من ،مبینا گلی♥ღ

تولد مامان اسمـــــاء92.11.12

1392/11/23 20:58
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

49.gif

 

 

 

سلامی گرم تو این هوای سرد به فرشته آسمونی خودم...

عزیزه دله مامان جونم واست بگه از روز تولدم ؛سومین تولدی که منو بابایی ماله هم شدیم سهم هم شدیم...

یه سال بزرگتر شدم ،یه سال عاقل تر،یه سال خانوم تر...اینم از  بیست و دوسالگیم وارد بیست و سه شدم...

وقتی کوچولو هستی دوست داری که زودی بزرگ شی،دوست داری زودی به بیست سالگی برسی ،وقتی به بیست رسیدی مثل برق وباد هی سنت زیاد میشه اصلا باورنمیکنی که اینقدر بزرگ شدی باورت نمیشه که دیگه نمیتونی هدیه تولد از مامانت عروسک بخوای...

وای یادش بخیر همیشه هدیه تولد از مامانم عروسک میخواستم یا کفش...

عاشق این دوچیزم(البته بین خودمون باشه هنوزم عاشقه اینم که واسم کفش و عروسک بیارن)

تولد امسالم مصادف بود با مریض احوالیم که آپاندیس عمل کرده بودم ومن نتونستم کاری واسه تولدم بکنم وتموم برنامه هایی که واسه تولدم داشتم بهم خورد.Begging

یه تولد ساده خودمونی با مهمونایی چون:عشقِ من(بابایی)مامان جون.مادرجون.خاله الهه ودایی وحید فسقل خانواده مهدیارم وخاله بابایی که میشه مادرشوهرخاله الهه

دست همشون درد نکنه حسابی زحمت کشیدن...

خب مامانم، جونم واست بگه از روز تولدم که منو بابایی رفتیم باهم کیک خریدیم و وقتی برگشتیم مادرجون وخاله بتول اومده بودن خونه مامان جون ،تولدم خونه مامان جون بودم به قولی کنگرخوردیم لنگرانداختیم وبه روی خودم نمیاوردم رفع زحمت کنیم ...

بعد پذیرایی وعکس گرفتن نوبت رسید به کادوها...

.

.Birthday Party

.

.

اول کیک تولدم...

totalgifs.com aniversario gif gif 57.gif 

 

 

هدیه های تولدم...

 

 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 اول بگم از کادو بابایی : دستش دردنکنه قربونش برم من حسابی ترکوند و کلی منو غافلگیرکرد اینم از کادو های بابایی...smile

این کادویی هستش که خودم ازش خواستم واسم بگیره ...

 

وقتی همه کادوهاشون رو دادن بهم دیدم بله آقای پدر بازهم واسم کادو خریده فداش شم من کلی شرمنده کرد منو...

خب حالا بقیه کادو های بابایی...

 

اینم یه خرسی کوچولو که من بهش میگم تِ دی...

 

ودر آخر...smile

یه بسته چیپس که هی بهم میگفت خوردنی واست خریدم...

 

وقتی کادوشو باز کردم دیدم واقعا چیپس خریده...آخه من عاشق چیپس هستم اومدم درش رو بازکنم که به بقیه هم تعارف کنم بخورن،به سمت بابایی گرفته بودم که بازش کنم دیدم آقای پدرپرید فهمیدم که سرکاریه وقتی بازش کردم این ازش بیرون پریدClown

وکلا برنامه ش بهم ریخت و اعصابش خردشدکه چرا خرابش کرد ومن نترسیدم...

 

خب حالا هدیه مامانم..

 

 

هدیه مادرشوهری...

 

 

هدیه خاله الهه و دایی وحید...

 

هدیه خاله بتول ...

 

اینم هدیه خاله ها مجردم...

 

دستشون درد نکنه...smile

راستی فسقلی مامان، فدات شم من این ماهی نشد درست واست دعوت نامه بفرستیمBegging وشمابیای مهمون دلم شی خیلی دلم میخواست هدیه تولدِ امسالم شما بشی ولی نشد که بشه...

خداروشکرکه این ماه نیومدی قربونت برم آخه منوبابایی خیلی نگران بودیم چون وقتی بیمارستان بودم خیلی مسکن بهم دادن وبدترازهمه مواد بیهوشی...

عزیزِ دلم فعلا دیگه واست دعوت نامه نمیفرستیم تا چندین ماه دیگه...

واسمون دعا کن خوشچلم ،دعا کن هرچی خیرمون هست پیش بیاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

□■□ مامان آینده یه فسقلی □■□
22 بهمن 92 1:01
salam azizam, tavalodet mobarak omidvaram hamishe shad o khandoon bashi kadooha ham kheyili ghashang boodan, be salamati va dele khosh enshaalah
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
salam mehraboonam mamnoonam azizam salamat bashi azize delame
نگاری
23 بهمن 92 0:37
تولد تولد تولدت مبارک عیب نداره سال دیگه با نی نی جشن می گیری عزیزم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم نگاری جونم ان شا الله فدات شم...
اشراق مامان علیرضا
23 بهمن 92 20:07
تولدت مبارک عزیزممممم ان شاالله سال دیگه نینی تو بغلت یا توی شکمت باشه کادوهاتم مبارک باشه ایشالا به زودیه زود خوبه خوب شی و زودی واسه نینی دعوت نامه بفرستی بیات تو بغلت
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شاالله سلامت باشی
تاابددونفره
23 بهمن 92 21:27
تولدت مبارک اسما جون هديه ها هم مبارک باشه عزيزم.
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم من عزیزم ممنونم ممنون عزیزه دلم...
sanaz
24 بهمن 92 18:56
Asma joon tavalode 23 salegit mobarak ishalla tavalode120 salegit Shoma 2 mah az man bozorgtari
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم فدات شم واقعا؟چقدر خوب....
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
25 بهمن 92 1:44
واااااااااااااااااااااااااای اسما جووووووووووووووووووونم تولدت مبارک اینا هم کادوی من برای تو الهی که 120 ساله شی سال بعد بانی نی جشن تولدتو بگیرید
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربونت برم من ممنونم هزیزه دلم.... ان شاالله....
ترنم عشق(زهرا)
25 بهمن 92 2:13
مبارکه اسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جون
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربونت برم ممنونم زهـــــــــــــــــــرا جونم
sanaz
25 بهمن 92 7:42
Merc asma joon Ishalla be zoodi khldetam maman beshi
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
عزیزم قدمش مبارک...
مائده
26 بهمن 92 7:51
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
مائده
26 بهمن 92 7:53
❀چه لطیف است حس آغازی دوباره، ❀و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… ❀و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! ❀و چه اندازه شیرین است امروز… ❀روز میلاد… ❀روز تو! ❀روزی که تو آغاز شدی! ❀❀❀تولدت مبارک❀❀❀
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنـــــــــــــــــــــــــونم...
سودابه
27 بهمن 92 14:45
تولدت مبارک اسما جون ایشالا سال دیگه با نی نی کوچولوت تولد بگیری..کادوهات هم خیلی خوچکلن..
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزم خداکنه... چشات خوشچل میبینه...
مائده
28 بهمن 92 11:23
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
نیلوفر
29 بهمن 92 0:38
تولدت مبارک خانومی خدا رو شکر که بهتری عجب چیپس وحشتناکی بوده
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم... اره شکرخدا... ولی همسری نتونست منو بترسونه....
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 بهمن 92 18:45
تولدت مباررررررررررررررررررررررک اسما جووووووووون انشالله سال دیگه به نی نی جشن بگیری اسما جووووون خصوصی هم داری گلم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنــــــــــونم عزیزم ان شاالله....
♥ مامان آینده ♥
29 بهمن 92 22:40
سلام سلااااااااااااااااااااااام............ خوبی خاله جون........؟!؟!! وایییییییی اسما جون منو ببخش که با اینهمه تاخیر تولدتو تبریک میگم............. الهی صد سال زنده باشی و سال دیگه روز تولدت نی نی ات کنارت باشه....
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
سلام مامان حال جونم فسقلی من فدات شم من این چه حرفیه میزنی ممنونم مهربونم ان شااالله...
خواهرفرناز
29 بهمن 92 23:22
تولدت مبارک وای عزیزم چه کادوهایی.گیرت اومده .......نرس مهربونت خیلی.نازه ......دست همگیشون درد نکنه بهترشدی؟ خداراشکر به خیرگذشت چندماه دیگه دعوت نامه میفرستی؟منتظر نازگلت هستیما
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزم قربونت برم من مهربونم آره شکرخداخوبم از همسری باید پرسید...
غزاله
1 اسفند 92 22:01
عزیزم تولدت مبارک ایشالا سال بعد نی نیت تو بغلت باشه.... باور کن واست پیام گذاشته بودم ولی غیبش زد
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربونت برم من خانومی...ان شاالله... واقعا؟چیزی واسه من نبود... پس چی شده؟کجارفته؟
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
2 اسفند 92 18:38
بیادت هستم، ای دوست...
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
قربونت برم من مهربونم....
زهرا
3 اسفند 92 12:58
وووووووووای تولد مبارک . من چقد دیر تبریک گفتم ببخش عزیز دلم امیدوارم همیشه خندان باشیکادوهاتم مبارک عسیسم
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات شم الانشم خوبه... ممنونم عزیزم سلامت باشی...
fafa
3 اسفند 92 13:06
عزیززززم خیلی جالبه اما اگه متولد 70 هستی وارد 22 سال شدی هاااااااا گلم با افتخار لینک شدی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
فدات خانومی همسری منو ی سال بزرگتر میکنه... پارسال شمع 22 گرفت امسال هم23... دیگه همسری هستش کاری نمیشه کرد... ممنونم
سولماز
13 اسفند 92 0:22
تولدت مبارک باشه خانمی ایشالا سال دیگه نی نی نازت توی جشن تولدت هست و خوشحالیت رو بیشتر میکنه عزیزم کادوها هم مبارک باشه و به شادی ازشون استفاده کنی
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم..... ان شاالله عزیزم شما دعاکن واسمون...
اتنا مامان نگین
19 اسفند 92 20:19
سلام اسما جونم تولدت مبارک با تاخیر شاد باشی وسلامت عذر منو بپذیر
˙·٠•●♥اسماء مامانِ فسقل♥●•٠·˙
پاسخ
به به ببین کی اومده ممنونم عزیزم لطف کردی